Site icon Prihaetz

דק לג'קוזי: בנייה מסביב כולל הכנה 

דק עץ סביב ג'קוזי הוא דרך מצוינת לשדרג את החצר האחורית שלכם תוך דגש על עיצוב יפהפה, ולהפוך אותה לפונקציונלית יותר. הפרויקט הזה יכול להיות קל או מסובך, זה מאוד תלוי בכמה גורמים שונים, לרבות סוג הדק שתבחרו והגודל של המשטח המצריך התקנה.

בימינו ישנם סוגי דקים שונים, לרבות דק פלסטיק, דק לג'קוזי עשוי עץ אורן, דק מסביב לג'קוזי שעשוי עץ איפאה ועוד. ובין כל הבחירות השונות, אתם תצטרכו לבחור את סוג הדק שהכי מתאים לא רק לצרכים שלכם, אלא גם לתנאים הסביבתיים ותנאי האקלים הסובבים אתכם. אם ככה, קבלו מאיתנו את המדריך המלא לבחירת דק עץ מסביב לג'קוזי. 

דק לג'קוזי עשוי עץ אורן 

יכול להיות שעץ האורן הוא אחד מסוגי העצים הכי נפוצים בארץ. זאת, כי עץ האורן הוא מוצר שנחשב יחסית זול וכן עמיד בטווח הארוך. עם זאת, חשוב לדעת שהעץ הזה גם מצריך תחזוקה בתנאים אקלימיים כמו בישראל. קרני השמש הן האויבות הכי גדולות של עץ האורן, ולכן הוא מצריך מדי פעם שימון ויישום של חומרי שימור עצים.

דק פלסטיק מסביב לג'קוזי 

אם אתם מעוניינים להתקין דק פלסטיק מסביב לג'קוזי שלכם, אתם צריכים לחפש דקים סינטטיים שמשתלבים היטב בעיצוב החצר שלכם. בימינו ישנם דקים סינטטיים רבים שניתן להתקין, לרבות פולימרים שמצורפים לעץ ממוחזר, מה שמייצר מראה אותנטי ויוקרתי גם יחד. היתרונות כאן הם אדירים, והתקנה זו מומלצת לו בזכות העובדה שהיא לא מצריכה כריתת עצים. במילים אחרות, זו השיטה האקולוגית, הירוקה והידידותית ביותר לסביבה ולאדם. 

דק מסביב לג'קוזי עשוי עץ איפאה 

אם אתם מחפשים דק יוקרתי וטרופי מסביב לג'קוזי שלכם, זו הבחירה שלכם. הגוון של עץ האיפאה כהה, בעוד שהטקסטורה של עץ זה היא אחידה, כלומר אין לו "עיניים". קחו בחשבון, עץ זה יקר יותר מחומרים אחרים, אבל הוא מציע עמידות גבוהה יותר נגד רטיבות, מזיקים ותנאי אקלים חמים. 

דק במבו מסביב לג'קוזי 

התקנת דק מסביב לג'קוזי יכולה גם לכלול שימוש בחומר הבמבו, שנחשב מאוד חזק ועמיד לטווח הארוך. למרות איכותו של הבמבו, מחירו עשוי להיות נמוך מהמחירים של עץ האיפאה, והתחזוקה של עץ זה אינה מורכבת מדי. כמו עצים אחרים, גם עץ זה יצריך מדי פעם שימון ושימור, מה שניתן לבצע לבד בד"כ. 

כמה עולה התקנת דק עץ מסביב לג'קוזי?

ברוב המקרים התקנת דקים היא עבודה אשר נקבעת לפי מטרים רבועים בחצר שלכם או מסביב לג'קוזי. מעבר לכך שהמחירים ישתנו לפי סוג העץ שתשתמשו בו, מחיר התקנת דק ישתנה גם בהתאם לרמת המומחיות והניסיון של המתקינים. 

המחירים יכולים לנוע בין 300-400 ש"ח למ"ר עבור עצים מסוימים, בעוד חברות אחרות יגבו 650 ₪ ומעלה למטר רבוע על חלק מסוגי העצים. כדי לחסוך עלויות, בצעו כעת השוואת מחירים להתקנת דק מסביב לג'קוזי. 

Exit mobile version