Site icon Prihaetz

יתרונות חיפוי עץ לקיר פנימי

כמעט כולנו משקיעים לא מעט זמן, אנרגיה, סבלנות, מחשבה וכן גם די הרבה כסף בכל מה שקשור לעיצוב והלבשת הבית. אם עד לפני מספר שנים, היינו רואים בעיקר דירות, בתים ומשרדים צבועים בצבע אחד בלבד, היום הקירות הפכו לאחד הדברים הכי חשובים בתהליך העיצוב של הבית. קיר מעוצב הוא קיר שמעניק אווירה לבית, קיר מעוצב הוא קיר שמעניק אופי מיוחד לבית, קיר מעוצב הוא קיר שאפילו מעלה את ערך הנכס, במידה ואתם מתכננים להשכיר או למכור אותו. בשורות הבאות נציג בפניכם את אחד הפתרונות הכי בולטים בשנים האחרונות בתחום העיצוב בהיבט של סגנון קירות: חיפוי עץ לקיר פנימי.

מהם היתרונות של חיפוי עץ לקיר פנימי ובאיזה חללים ניתן להתקין חיפוי כזה?

חיפוי עץ לקיר פנימי הוא בחירה פופולרית של בעלי בתים רבים בזכות העמידות, אפשרויות הצבעים והתחזוקה הקלה. שיטה זו מציעה שכבת הגנה על המבנה, ללא נשיאת עומס. יחד עם זאת, חיפוי עץ הוא יותר מסתם אלמנט דקורטיבי. הוא מסייע גם בבידוד קולות, וניתן לטפל בו גם בתכונות מעכבות אש ואנטי טרמיטים. חיפוי עץ לקיר פנימי מתאים בחללים כמו הסלון, חדר השינה, חדר המשפחה אם יש כזה וגם במשרדים. מוצרי לוחות עץ זמינים בישראל במגוון אפשרויות, כולל עמידות ואפשרויות חיבור גמישות, עם מרקם עץ שאינו אחיד ומחוספס. למוצרים שמסופקים על ידי חברה שמתמחה בפתרונות חיפויי עצים יש דירוג פלטינום מאושר, מה שהופך אותם לבחירה ידידותית לסביבה. חיפוי עץ לקיר פנימי פופולרי גם בזכות המוצרים שאינם מכילים חומרים רעילים. מאמר זה מציג את היתרונות של חיפוי עץ לקיר פנימי עם תוצאות אטרקטיביות שמשתלבות עם עיצוב הפנים של הבית.

 

מראה מסוגנן – חיפוי עץ לקיר פנימי מתאים לבעלי בתים שמעוניינים בעיצובים נעימים וכפריים לבתיהם, כמו גם לחללי פנים יוקרתיים של בתים שמעוצבים בסגנונות מתקדמים. בין אם תבחרו לחפות את כל הקיר שלכם בציפוי, או אפילו רק חלק ממנו, הפרויקט יעניק לבית שלכם מראה מסוגנן וחם שיעלה גם את ערכו. חיפוי עץ לקיר פנימי הוא גם תכליתי, ומגיע בכמה סוגים שמתאימים לכל פרויקט עיצוב הבית.

בידוד – מלבד התוצאה האסתטית האטרקטיבית, עץ נחשב לחומר בידוד טבעי, שמספק בידוד תרמי ואקוסטי לבית. חיפוי עץ לקיר פנימי מותקן בדרך כלל על לוח בידוד קצף קשיח, שמוסיף שכבת הגנה ובידוד לבית שלכם. קיר כזה יכול לשמור על טמפרטורה מאוזנת למשל בסלון ולחסוך לנו הרבה מאוד רעש.

הסתרת פגמים – חיפויי קירות מעץ הם שיטות מצוינות להסתיר פגמים בקירות, כמו סדקים ושקעים, כבלים וחיווט חשוף. כל עוד אין בעיות עיקריות שזקוקות לפתרון ולא להסתרה, חיפוי עץ לקיר פנימי הוא פתרון מצוין. תוכלו לשלב עם הקיר גם מערכת סאונד וטלוויזיה מדהימה, להפוך אותו לחלק בלתי נפרד מנישת ספרים ועוד כל מיני פתרונות יצירתיים שיהפכו את הבית שלכם למרשים, מיוחד ויוצא דופן.

קלות תיקונים  – למרות שפרויקט חיפוי עץ לקיר פנימי אינו מתקלקל כמו קיר גבס, קלות ההתקנה במקרה של פגיעה בקיר היא יתרון נוסף. שקעים ושריטות ניתנים לשיוף ולאיטום מחדש, וניתן גם להוריד לוחות שלמים ולהחליף אותם מבלי לגרום לפגיעות כמו למשל צביעה מחדש של חדר שלם. אפילו חורים מתליית תמונות או מדפים על הקיר, ניתן לתקן בקלות באמצעות שפכטל עץ בצבע הנכון.

 

חיפוי עץ לקיר פנימי כשיטה ידידותית לסביבה

בהשוואה לסוגים אחרים של עיצוב קירות, חיפוי עץ לקיר פנימי ידידותי יותר לסביבה. שיטה זו משתמשת במשאב מתחדש, ואם אתם מודאגים מכריתת עצים, יש הרבה אפשרויות עץ משוחזר שהן זולות ומסוגננות באותה מידה. עץ הוא גם חומר מתכלה ותכונות הבידוד שלו יהפכו את הבית שלכם לחסכוני יותר באנרגיה.

 

עלות חיפוי עץ לקיר פנימי

המחיר לפרויקט חיפוי עץ לקיר פנימי נע בין 800-1,500 ₪ למטר מרובע. אם הפרויקט מתבצע מעץ מלא, העלות תנוע בין 1,300-2,000 ₪ למטר מרובע. ניתן לשלב ריהוט תואם בחיפוי העץ לקירות, בתוספת מחיר שנעה בין 1,000-6,000 ₪, לפי סוג הריהוט. חשוב לבחור נגר או איש מקצוע המתמחה בתחום העץ שידע לתכנן עבורכם את החיפוי בהתאמה מושלמת לצרכים שלכם.

ראו גם: חיפוי קיר עץ | חיפוי עץ לקיר עשה זאת בעצמך

Exit mobile version