Site icon Prihaetz

פרגולה מעץ עם סנטף

קרדיט תמונה: freepik

אם אתם מעוניינים בהתקנת פרגולה מעץ נגד גשם, אתם צריכים להכיר מושגים שונים כמו פרגולה מעץ עם סנטף, פרגולות עץ עם רפרפת, פרגולה הכוללת קירוי פלסטיק ועוד. הנה כל המידע בנושא, המשיכו לקרוא.

עבור מי שפחות מכיר, סנטף הוא למעשה לוח ברמת פרמיום אשר עשוי מחומר הפולי-קרבונט-גלי. עם החומר הזה בונים אלמנטים שנחשבים ארוכי טווח בפרויקטים כאלו ואחרים של בנייה. בעוד שניתן להתקין סנטף גם בבית וגם בחוץ, יש לכך סיבות והן מהוות את היתרון של חומר הסנטף על פני חומרי קירוי אחרים. כאמור, פרגולות מעץ עם סנטף היא בעצם פרגולה עם קירוי מותקן מעליה, מה שיהיה מאוד שונה ממשהו כמו פרגולה עם רפרפת, פרגולה עם קירוי פלסטיק וכולי. היכן השוני? בעמידות רבת השנים הגבוהה של חומר הסנטף.

מה חשיבותו של חומר הסנטף?

ישנה חשיבות גדולה של הסנטף, והיא טמונה בהיות חומר הסנטף עבה בגודלו ופני השטח שלו. הוא מתוכנן בצורה של כוורת, וככה הוא בעצם מהווה את אחד מהחומרים החזקים ביותר נגד נזקי מזג האוויר והבלאי הטבעי שנוצר במהלך השנים ותחת השמש הישראלית.

בימינו תוכלו למצוא מגוון די גדול של סוגי סנטפים בגדלים ובעוביים שונים, כאשר העובי משתנה ולא רק הוא, אלא יש גם סנטפים סולאריים. סנטפים סולאריים ייחודיים בכך שהם בולמי חום, מה שמומלץ מאוד למזג האוויר שיש לנו בארץ.

סנטף הוא קירוי של פרגולה

סנטף הוא בעצם מהווה אלטרנטיבה לחומרים אחרים כמו רפרפת, פלסטיק, עץ וכדומה. בפועל, מדובר על חיפוי לפרגולה שנחשב מאוד איכותי ומחזיק מעמד שנים. כאשר אתם בוחרים בחומר הסנטף, אתם בוחרים את מקסימום החיפוי שניתן להתאים לכיסוי הפרגולה שלכם.

כדי לבחור בין פרגולה מעץ עם סנטף לבים חומרים אחרים, כדאי לקחת בחשבון פקטורים כמו התקציב שלכם לפרויקט והנכונות שלכם להשקיע בו את החומרים האיכותיים ביותר. בטווח הארוך, אתם תשמחו שבחרתם בחומרים איכותיים, אז זכרו זאת.

טיפים לבחירת קירוי לפרגולה

בתכנון פרגולה תצטרכו לבחור את הגג שלה, כלומר את הקירוי. הסיבה לכך היא שהגג (הקירוי) יקבע כמה אור מסוגל להיכנס לחלל הגינה שלכם ועד כמה הוא יכול להגן על הצמחים שלכם ועליכם. קירוי לפרגולה יכול לעלות מאות שקלים בודדים או אלפי שקלים, כאשר המחיר לרוב ייקבע לפי מ"ר ולפי סוגי החומרים המשמשים בקירוי.

בסופו של דבר, בחירת הקירוי המתאים לפרגולה אינה תמיד פשוטה, במיוחד אם אינכם יודעים הרבה על התקנת קירוי לפרגולות. חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו עלות ועמידות על מנת למצוא את הקירוי המושלם עבור הפרגולה שלכם, כמו גם התנאים הספציפיים באזור המגורים שלכם. למשל, אם אתם מתגוררים בצד הדרומי של המבנה, קחו בחשבון חשיפה מוגברת לשמש, מה שיצריך קירוי פרגולה עמיד במיוחד, כמו סנטף.

Exit mobile version