Site icon Prihaetz

חיפוי עץ לקירות פנים מחיר – לדעת את העלות לפני שמתחילים!

חיפוי עץ לקירות פנים מחיר

הרצון העומד מאחורי תהליכי שיפוץ הבית נועד למלא אחר המטרה של שדרוג הבית, כך שהמראה העיצובי של חללי הבית יהיו מיוחדים, מרשימים וטרנדיים יותר. בכל פעם באים והולכים טרנדים שונים בעלומות העיצוב של מבנים, בין אם מדובר על מראה המבנה מבחינה אדריכלית או מראה חללי הפנים שלו. קיימת אפשרות לשלב בין שדרוג מראה הבניין לחללי הפנים באמצעות הוספת חיפוי קיר טרנדי ויוקרתי, כזה שיוסיף מראה דקורטיבי לקירות המבנה וישפיע על הנראות החיצונית שלו.

לכן אם גם אתם שוקלים לשדרג את מראה הבית בצורה מעניינת ועדכנית, כדאי שתכירו את האפשרות של חיפוי עץ לקירות פנים מחיר, סוגים, אפשרויות והמלצות.

מה המטרה של חיפויים לקירות?

בשנים האחרונות טרנד חיפוי הקירות הפך להיות מבוקש יותר ויותר, בין אם מדובר על חיפוי של קירות חיצוניים או פנימיים במבנה, כאשר חיפוי עם לוחות עץ הוא הפופולרי ביותר. ניתן לראות כיצד בתים רבים ברחבי אירופה מחליטים ללכת על חיפוי קירות המבנה עם לוחות עץ, כדי להקנות למבנה מראה חמים, רגוע ונעים יותר כפי שבתים ומבנים בכפרים פסטורליים היו נבנים בעבר.

גם בארץ חיפוי הקירות הפך להיות טרנד של ממש, בעיקר לצורך הוספת מראה חמים וכפרי יותר למבנה – גם אם מדובר על מבנים פרטיים או מבני מסחר הממוקמים בלב העיר. נוסף להוספת ושדרוג העיצוב של קירות המבנה, חיפוי עם לוחות עץ מאפשרים להעניק בידוד טוב יותר למבנה אם מבחינת בידוד תרמי ואם עבור בידוד אקוסטי, כך שניתן לומר כי חיפויים לקירות משרתים גם את מטרות פרקטיות נוסף למטרות עיצוביות.

היכן ניתן ליישם חיפוי עץ לקירות?

בתקופה של היום בה העיצוב ההייטקיסטי שולט בעיצוב של מבני תעשייה ועסקים, מראה העץ על גבי הקירות מצליח לרכך ולעדן את המראה התעשייתי ולהוסיף עיצוב רגוע וחמים יותר. משום כך ניתן לחפות קירות של מבנים מסוגים שונים, ולא בהכרח רק קירות של מבנים מגורים ובתים פרטיים. חיפוי עם לוחות עץ מקנה מראה כפרי לכל המבנה, כך שניתן ליישם את החיפוי בקירות הפנימיים או החיצוניים שלו בהתאמה.

בחללי הפנים של משרדים ועסקים ניתן לשלב קירות המחופים עם עץ להעצמת המראה הרגוע וחמים, כאשר העיצוב התעשייתי-מודרני מצליח להשתלב בצורה מושלמת עם לוחות העץ הטבעי. בבתים בהם סגנון העיצוב הוא מודרני בעיקרו, ניתן לשלב חיפוי של קיר חיצוני או פנימי עם לוחות עץ וכך להוסיף את האווירה החמימה והביתית למבנה.

האם יש הבדל בין חיפוי עץ לקירות פנים לבין חיפוי עץ לקירות חוץ?

העץ נחשב לחומר גלם טבעי ואיכותי, ולכן הוא ייעודי ליישום על גבי קירות לצורך הענקת מראה מעוצב וחמים וכן הקניית בידוד לקירות. למרות שנהוג לחשוב כי עץ הוא חומר גלם שאינו עמיד בחשיפה ממושכת למים ותנאי לחות, חיפוי עם לוחות עץ מתאים גם לקירות המצויים בתנאים סביבתיים לחים ורטובים כמו קירות החוץ במבנה או חדרים רטובים בתוך המבנה.

בכדי שחיפוי העץ יהיה עמיד למים ולחות כאשר הוא מיושם בקירות חדרי הרחצה, חדרי שירותים, מטבח או קירות חיצוניים למבנה יש ליישם לוחות עץ איכותיים ועמידים. לשם כך ניתן לבחור בין חיפוי של לוחות עץ טבעיים או חיפוי עם לוחות דמויי עץ, שעל ההבדלים וההתאמות ביניהם נרחיב בהמשך. בחללי הפנים של מבנים שאינם חשופים למפגעי מים, ניתן ליישם חיפוי עץ לקירות הייעודיים לקירות פנים שאינם מוכרחים להיות עמידים למים.

כיצד לבחור חיפוי עץ לקירות פנים?

הבחירה בסוג חיפוי העץ לקירות הפנים במבנה צריכה להיעשות על פי הצורך העיצובי של משטחי החיפוי, וכן גם פי הצורך הפרקטי שיש לקירות שמחפים. ברוב המקרים חיפוי עץ לקירות פנים יהיה באמצעות לוחות עץ טבעיים העשויים מעץ אלון, סידר או אקויה שהינם סוגי עצים עמידים, איכותיים בעלי גוון מרשים ומעניין המוסיף דקורציה מיוחדת לכל חלל בו הם מיושמים.

יחד עם המראה העיצובי והיוקרתי של חיפוי עץ טבעי קיים גם נושא העלויות, כאשר חיפוי מסוג זה יהיה יקר יותר לעומת לוחות חיפוי שאינם עשויים מעץ. חיפוי עץ לקירות פנים מחיר יהיה גבוה יותר כיוון שמדובר על חומר גלם טבעי, אותו נגר מקצועי נדרש להכין ולבנות בהתאם לדרישה. לכן האפשרות הנוספת להשגת מראה חמים וכפרי לקירות היא באמצעות יישום של חיפוי דמוי עץ, שאלו למעשה לוחות חיפוי העשויים מעץ סינטטי או אלומיניום הנצבעים בגוון של עץ טבעי.

חיפוי עץ לקירות פנים מחיר – כמה זה יעלה לכם?

כאמור, העלות של לוחות חיפוי העץ משתנה בהתאם לסוג החיפוי הנבחר – כאשר המחיר של חיפוי מלוחות דמויי עץ מתחיל מ-800 ₪ ועד 1,500 ₪ לכל מ"ר, ואילו מחיר חיפוי קירות מעץ מעלה מתחיל מ-1,500 ₪ ועשוי להגיע עד 2,000 ₪ לכל מ"ר.

ראו גם: חיפוי חוץ עץ | חיפוי עץ בסלון

Exit mobile version