Site icon Prihaetz

מידע חשוב על בניית דקים לגינה

רוצים לחדש את החצר שלכם קצת ולא יודעים איך? רוצים להפוך את החצר שלכם ליוקרתית יותר? דק הוא הפתרון עבורכם. המשיכו לקרוא ותלמדו על כל סוגי הדק שניתן לבחור, היתרונות של כל סוג וטווח מחירים שיעזור לכם לסדר את הראש. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שחשוב וכדאי לדעת על בניית דקים לגינה. נסביר לכם מהו בכלל דק, ממה בונים דק ומה היתרונות של סוגי הדקים השונים, על אילו משטחים ניתן להתקין דק, כמה אמור לעלות משטח דק לגינה ועוד. אז קדימה, אפשר להתחיל במדריך הקצר לבניית דקים לגינה!

מהו בעצם דק?

דק הוא הרצפה, המדרכה של הגינה או החצר העשוי מעץ (ישנו מבחר רחב של סוגים שניתן לבחור מהם). הדק נותן פתרון טוב לאנשים שקשה להם לבצע פעולות גינון ומעניק מראה מאוד ייחודי לחצר. בשונה מפרקט אותו מתקינים בחללים הפנימיים של המטבח כמו הסלון, המטבח, חדר האמבטיה (יש פרקט עמיד למים או פרקט סינטטי), חדרי השינה וחדרי הילדים, את הדק מתקינים דווקא בחוץ. הדק מתאים לגינה, לחצר, למרפסת ומייצרים אותו מעצים מיוחדים עם רמת עמידות סופר גבוהה לתנאי מזג אוויר כמו שמש, רוח, גשם, ברד, חום ולחות.

בניית דקים לגינה ממה בונים דקים ומה היתרון בכל סוג?

על אילו משטחים ניתן לבנות דק בחצר?

דק מתאים לבנייה כמעט לכל מקום

מהו דק סמוי?

דק סמוי הוא דק שניתן לבנות בצורה כזו שלא יראו את הברגים שלו, הוא יראה ממש כמו המדרכה ולא משהו שנבנה על אדמת החצר.

בניית דק- מחירון

אלו טווחי המחירים הטובים ביותר שמצאנו עבורכם לבניית דק בחצר:

מה עוד חשוב כאשר מחליטים לבנות דק לגינה?

אחד הדברים הכי חשובים הוא בעצם התשתית שעליה יבוא הדק. הכל צריך להיעשות בצורה מקצועית ויסודית כדי למנוע בליטות, שיפוצים, חוסר יציבות של המשטח ולכן יש להיעזר באיש מקצוע מעולה שמגיע מהתחום.

ראו גם: התקנת דק לבריכה | ריצוף דמוי עץ לגינה

Exit mobile version