Site icon Prihaetz

פרגולת עץ למרפסת

פרגולה מעץ

Milada Vigerova באתר PEXELS

פרגולות, אותם מבנים המזוהים לעתים קרובות עם גנים רחבי ידיים, התפתחו מעבר לשימוש בחצרות ובתים פרטיים והפכו לתוספת מעוצבת גם עבור חללים קטנים יותר, כמו מרפסות. מבני הפרגולה לא רק מגדירים מחדש את המראה האסתטי של החלל החיצוני במבנה, אלא גם משרתים מטרה מעשית.

במאמר הבא נתעמק ברקע הכללי של פרגולות, נחקור את היתרונות של התקנת פרגולת עץ למרפסת וחצרות, ונסביר מדוע התקנת פרגולה מעץ למרפסת היא השקעה משתלמת וכדאית.

מהן פרגולות?

מדובר על מבנים חיצוניים המאופיינים בעמודים עומדים או אנכיים התומכים בקורות צולבות וסריג פתוח, וכך יוצרים מסגרת מוגבהת. בעבר השימוש בפרגולות נועד כדי לתחום שבילים או מעברים, ולעיתים גם כדי לציין נקודות מוקד עצמאיות בגנים גדולים ופתוחים. כיום, המגוון הגדול של הפרגולות מאפשר את השימוש בהן מעבר לתיחום גינות ציבורי או פרטי, כאשר בעלי בתים משלבים אותן יותר ויותר בחללים קטנים יותר כמו מרפסות.

מה היתרונות בהתקנת פרגולת עץ במרפסת?

אז למה כדאי להתקין פרגולה מעץ במרפסת?

נוסף ליתרונות שצוינו לעיל, כדאי לזכור כי מרפסות לרוב מוגבלות בגודלן, ולכן זה חיוני למקסם כל סנטימטר מרובע שיש בהן. פרגולות עץ הן פונקציונליות וניתן לעצב אותן כך שישתלבו היטב גם בחללים קטנים יותר, כדי שיוכלו להעניק לשטח המרפסת הרחבה מעוצבת ופונקציונלית המתאימה לחלל המגורים.

מפתיע לגלות שגם מרפסות עירוניות יכולות להעניק אזור פסטורלי, שקט וחמים במרחב הביתי זאת באמצעות התקנה של פרגולה מעוצבת מעץ במרפסת שתוסיף אווירה נעימה ושלווה בחלל החיצוני.

Exit mobile version