יתרונות חיפוי קיר דמוי עץ

פרויקט חיפוי קיר דמוי עץ מתבצע ממוצרים פרטניים שזמינים בקולקציות לחיפויי קירות עץ, כך שבעלי בתים שאינם בקיאים במיוחד בסוגיי החיפויים, יוכלו לזהות אילו מוצרים יתאימו לצרכים שלהם. למעשה, חיפוי קיר דמוי עץ הפך פופולארי מאוד בשנים האחרונות והוא מביא איתו מגוון של יתרונות, גם בהיבט העיצובי וגם בהיבט הפרקטי. מצד אחד, אנחנו נהנים מכל היתרונות העיצוביים של העץ, מהמראה הכפרי, היוקרתי, המאוד מיוחד שיש רק לחומר העץ, אבל מצד שני אנחנו גם לא צריכים לתחזק את החיפוי כל הזמן, לשמן ולשייף אותו, לדאוג מכל הנושא של מזיקים שנמשכים לחומר העץ כמו טרמיטים וכך בעצם החיפוי משרת אותנו נאמנה לאורך שנים. בעלי בתים שמודעים היטב לתהליכי פרויקטים של חיפויי קירות, יודעים גם שחברה שמציעה את השירותים מחזיקה במלאי מספר מוצרים שמתאימים לשמש לפרויקטים של חיפוי קיר דמוי עץ, למרות שהם אינם מוצרי עץ ייעודיים.

 חיפוי קיר דמוי עץ

חשיבות הבנת ההבדלים בין חיפוי קיר דמוי עץ לבין שימוש בעץ אמיתי

באופן טבעי, אפשרויות אלו עשויות לעורר קצת סקרנות לגבי יתרונות הבחירה במוצר חיפוי דמוי עץ על פני שאר האפשרויות הקיימות של מוצרי עץ אמיתי. מאמר זה סוקר אפשרויות חיפוי קיר דמוי עץ עם סקירת היתרונות לשימוש במוצרים מיוחדים אלו.

בידוד משופר

הסיבה העיקרית שמובילה בעלי בתים רבים לבחור באפשרויות חיפוי קיר דמוי עץ נובעת מהיתרון המדהים של הבידוד המשופר. ניתן להשיג אפשרויות בידוד איכותיות על ידי שימוש במוצרים איכותיים, למניעת דליפת חום וקור פנימה. למעשה, ברגע שאנחנו בוחרים בחיפוי דמוי עץ, אנחנו יכולים להנות מטמפרטורה מאוד נעימה לאורך רוב ימות השנה, כמעט שלא צריכים לחמם בחורף וגם בקיץ, משתמשים פחות במזגן, בהשוואה לחיפויים אחרים. מוצרי חיפויי קירות עץ חיוניים לשם הגנה על קרירות הנכסים בקיץ וחימום במזג האוויר הקריר, כך שניתן לחסוך באנרגיה ולהפחית את עלויות חשבונות החשמל, מה שהופך את ההשקעה במוצרי חיפוי קיר דמוי עץ לרעיון נבון.

אקוסטיקה מדהימה

מוצרים דמויי עץ מציע אקוסטיקה משופרת מכיוון שהמוצרים הזמינים מתאימים לבידוד צלילים, מה שהופך פרויקט חיפוי קיר דמוי עץ לאופציה מצוינת עבור אנשים שמעוניינים בפרטיות ושלווה. בעלי מבנים מסחריים בוחרים גם במוצרים דמויי עץ מאותה סיבה, לכן מומלץ להתייעץ עוד היום עם נציגי חברה שמבצעת פרויקטים של חיפויי קירות, אם אתם מעוניינים ליצור חדר אטום לרעש. הצוות המקצועי יסייע לכם לבחור את האפשרות הנכונה בהתאם לדרישות שלכם!

עמידות משופרת

מוצרי חיפוי קיר דמוי עץ זמינים מחומרים עמידים שמחזיקים מעמד לאורך זמן בהתבסס על החומר, האומנות והטיפול שניתן ללוחות. בהתאם לחומרים הנבחרים, המוצרים יכולים להחזיק בין שש שנים לשלושים שנים. חשוב לזכור שעמידות החומרים תלויה בבחירת החברה שמספקת ומבצעת פרויקטים שונים של חיפוי קיר דמוי עץ, ומשתמשת באפשרויות ההגנה הנכונות. שיטה טובה להגדיל את אורך החיים של לוחות החיפוי היא לבחור חומר איכותי שמחזיק מעמד זמן רב וקל לתחזוקה. בשונה מחחיפוי עץ אותו צריך לתחזק אחת לכמה חודשים, תחזוקה שכוללת בין השאר שיוף, ניקיון, צביעה, שימון וטיפול נגד מזיקים, חיפוי דמוי עץ כמעט שלא מצריך אף תהליכי תחזוקה.

מראה נהדר

בעלי בתים רבים שרוכשים לוחות חיפוי קירות דמויי עץ בצבעים לבנים או בסוגים אחרים של לוחות קיר דקורטיביים, מבצעים בחירה זו בשל היתרון של חיפוי קיר דמוי עץ. הלוחות מסקים מראה עשיר ומסודר ומעניקים לבית מראה ייחודי. וזה לא הכול. ניתן לבחור ממגוון סוגים ועיצובים על מנת להעניק לבית שלכם מראה ייחודי. לוחות חיפוי קיר דמוי עץ משתלבים היטב עם כל סוגי הריהוט והריפודים וניתן להשתמש בהם על מנת להאיר חדרים בצבעים כהים.

 

כמה עולה חיפוי דמוי עץ?

 

המחיר של חיפוי דמוי עץ משתנה ותלוי ברובו בסוג החיפוי שתבחרו, גודל החיפוי, רמת הבידוד והאיטום של החיפוי ועוד. המחירים נעים בין 60-180 ש“ח למר. בדרך כלל הבחירה תהיה בחיפוי עשוי אלומיניום עם מראה עץ. לכן, חשוב לבחור בבעל מקצוע עם ניסיון וידע בתחום, כזה המקפיד להתאים את החיפוי לצרכי המבנה ולצרכים שלכם.

רעיונות חיפוי עץ לקיר

רעיונות חיפוי עץ לקיר בכל שנה אנו נחשפים לעוד ועוד פתרונות, רעיונות וטרנדים בתחום עיצוב הבית. העובדה שאנחנו חיים בתוך עידן דיגיטלי ובו אנחנו בעצם נחשפים לכל אותם רעיונות דרך הדיגיטל ומקבלים המחשה ויזואלית מרהיבה ומשכנעת גורמת לנו פשוט לאמץ את אותם טרנדים די בקלות לחיקנו. אחד הפתרונות שכבשו אדריכלים, מעצבי פנים ואנשים רבים נקרא חיפוי עץ לקיר. אם עד לפני כמה שנים ראינו איך סגנון העיצוב המודרני המאופיין במינימליסטיות נצחית השתלט על כל חלל אפשרי, עכשיו אנשים דווקא מחפשים להכניס הביתה יותר חום, יותר רוך, יותר אותנטיות. איך אפשר לעשות את זה? עם חומר העץ.

 

קצת על היתרונות והסיבות שמעודדות בחירת חיפוי עץ לקיר

הרי כולנו מכירים את הבתים של ההורים שלנו ושל הסבים והסבתות, אלו תמיד היו נצבעים לפני חג הפסח או ראש השנה בלבן. כדי לחדש, כדי להעניק מראה נקי ואסתטי. אז זהו. שזה כבר ממש לאמספיק. היום כולנו רוצים ליצור בבית שלנו מראה קצת אחר. המשחק בין מרקמים, צבעים, סגנונות עיצוביים, הופך את הבתים והדירות היום להרבה יותר מעניינים ואפשר על ידי שימוש בחומרי גלם ממש כמו חומר העץ להפוך את החלל לעמוק יותר ונעים יותר לשהייה. בחירת חיפוי עץ לקיר יכולה להתאים למגוון של חללים אבל בעיקר לסלון, למטבח או חדר השינה. העץ הוא חומר טבעי, חם, אותנטי, מזמין והוא יהפוך כל חלל קר לחלל מזמין ומשפחתי. ניתן כמובן גם להתקין חיפוי עץ לקיר בחלקים החיצוניים של הבית, אך אז יש לבחון אילו סוגי עצים יתאימו בדיוק למטרה זו. למראה העץ יש לא רק יתרונות עיצוביים, אלא גם יתרונות פונקציוליים. העץ הוא חומר שמשתבח עם השנים! עץ טוב הוא כמו יין טוב! לכן, אין לכם מה לחשוש. ההשקעה בחיפוי עץ לקיר היא השקעה לטווח הרחוק וניתן לשלב בקיר נישה לטלוויזיה, תאורה דקורטיבית, תמונות ועוד מגוון של רעיונות עיצוביים יצירתיים. העץ בעל אפקט בידוד מצוין ולכן הוא יסייע גם לשמור על טמפרטורה מאוזנת בחלל.

 

על מה חשוב לשים לב שבוחרים חיפוי עץ לקיר?

חיפוי עץ לקיר צריך להתבצע בגישה מקצועית כדי שהתוצאות יחזיקו מעמד לטווח הארוך. אין ספק שקיימים הרבה מוצרים זמינים, וחלקם מתאימים יותר מאחרים! לכן התהליך מורכב יותר מבחירת הגוון או הקיר. האמת היא שהאופן שבו אתם נוטים להשתמש בעיקר בחלל, מהווה את הבסיס להחלטה על סוג מתאים של חיפוי עץ. למרות שפרויקט חיפוי עץ לקיר הוא בחירה פופולרית ביותר בקרב מעצבי פנים, חיפויי עץ הם מושג חדש יחסית לאנשים רבים. בהשפעת מגמות שנות השבעים לחיפוי קירות בעץ, המקבילה של היום היא נפלאה למראה וקלה להתקנה. כל חיפוי עץ לקיר צריך להיות מותקן בקפידה כדי לתרום למראה האטרקטיבי ולהציע גם בידוד רעשים אקוסטי. לפני שאתם בוחרים חיפוי עץ לקיר יש כמה דברים שחשוב מאוד לשים אליהם לב:

  1. סוג העץ – יש המון סוגי עצים ביניהם עץ אורן, עץ אלון, עץ במבוק, עץ טיק, עץ איפאה, עצים קשים, עצים רכים, עצים בהירים וכהים… לפני שאתם בוחרים את סוג העץ בדקו שהוא אכן מתאים לכם מבחינת האווירה והעיצוב של הבית. בנוסף, במידה והעץ מיועד לחלק החיצוני של הבית, יש לשים דגש על מיקום הנכס וזאת משום שיש עצים שלא סבילים לחום גבוה או שמש ישירה.
  2. טיפול נגד מזיקים – יש מזיקים שמאוד אוהבים להימשך לעץ ויש כאלה כמו הטרמיטים למשל שפשוט אוכלים אותו להנאתם. זה הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה אצלכם בבית משום שמדובר במכה של ממש ולכן חשוב לבדוק היטב מאיפה אתם מזמינים את העץ וגם שהוא עבר טיפול נגד מזיקים.
  3. תחזוקה- בדקו אילו תהליכי תחזוקה תצטרכו לעשות בין אם מדובר בשיוף או שימון של העץ אחת לכמה חודשים, בין אם בצביעה שלו. היו ערוכים לכל מצב.
  4. חשבו – חשבו עם עצמכם איך הייתם רוצים שהקיר ישתלב בחלל, עם אילו רהיטים הוא יתאים ואיך אתם רואים את האווירה הכללית בבית שלכם אחרי התקנת הקיר.

 

מגוון שימושים

חיפוי עץ לקיר מאפשר שימוש נהדר על הקירות והתקרות, והוא נראה מרים ביותר כקיר מאפיין או כפאנל מאפיין בתוך קיר. האפשרויות זמינות במגוון שיטות גימור ובמבחר גווני עץ, כדי לספק תוצאות של פתרונות חיפוי קיר מסוגננות לכל בית. מומלץ לשכור שירותי איש מקצוע מומחה בחיפויי עץ, כדי לבצע התקנה נכונה של כל פאנל, שנבחר במיוחד על מנת להתאים לרוב גבהי התקרות הישראליות הממוצעות, עם יצירת חיבורים מיוחדים על הקירות. החיפויים מסופקים בקרישם, וכל אורך מגיע עם פס דבק שהודבק מראש, שיש להסיר לפני ההתקנה על הקיר.

שימוש בחיפוי עץ ליצירת קווים חלקים

היבט נפלא של חיפוי עץ לקיר הוא שניתן לייצר גיאומטריה מלוטשת. באמצעות חיתוך החיפוי לרצועות צרות, ניתן לקבל מראה גיאומטרי מרופד. חללים מודרניים עוסקים בגיאומטריה חדה, ולכן זוהי שיטת מפתח להשתמש בחיפוי עץ בסגנון מודרני. ניתן גם לבצע התקנה עם לוחות צרים על התקרה ופנלים רחבים יותר על הקיר.

יצירת רווחים

שיטה נוספת לשלב חיפוי עץ לקיר בסגנון מודרני היא להשתמש בו על חלק קטן בלבד מהחדר. אזור העץ יוצר שינוי פתאומי במרקם ומספק עניין ויזואלי. חיפוי העץ משמש גם כמחסום ויזואלי לפינת ישיבה, וזוהי שיטה טובה להפריד בין חללים שונים באזורי הקונספט הפתוח שהחללים המודרניים ידועים בהם. סגנון מודרני פופולרי נוסף בבתים הוא שיק כפרי. זה המקום שבו אלמנטים של עיצוב כפרי משתלבים עם אלמנטים מודרניים יותר.

בחירה בגיאומטריה תלת ממדית

אפשרות נוספת של חיפוי עץ לקיר היא סגנון תלת ממדי. ההתקנה קלה ומתבצעת עם התקנת כמה לוחות על הקיר הראשי. זהו סגנון פאנקי שמתאים היטב לסגנונות עיצוב פנים מודרניים, מכיוון שהאסתטיקה המודרנית נוטה לסטות לכיוון גיאומטריה יצירתית ותכונות ביתיות תלת ממדיות. וזה לא הכול. רעיון זה ניתן להתאמה אישית. אפשר לבחור לוחות מרובעים גדולים בגבהים שונים, או לבחור בלוחות צרים וארוכים. אתם יכולים גם לבחור לוחות קטנים יותר בגדלים שונים עבור אפקט קולאז'.

עלות חיפוי עץ לקיר

עלות פרויקט חיפוי עץ לקיר נעה בין 800-1,500 ₪ למטר מרובע. בחירת חיפוי עץ מלא מייקרת את המחיר ל-1,300-2,000 ₪ למטר מרובע, ואם נדרשת התאמת הריהוט לחיפוי העץ של הקיר, המחיר יעלה ל-1,000-6,000 ₪, לפי סוג הריהוט.

בשורה התחתונה, מומלץ לבצע חיפוי עץ לקיר בגישה ייחודית

בחירת אריחים לפרויקט חיפוי עץ לקיר בפורמט גדול כוללת מספר ריבועים זוויתיים בכל אריח נפרד, על מנת ליצור את המראה התלת ממדי השונה באופן מובהק. מגוון האפשרויות מאפשר ביצוע פרויקט חיפוי עץ לכל חדר בבית, לכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע מומחה בתחום כדי לבחור את סוג החיפוי המתאים לקירות הבית ולוודא שההתקנה תתבצע במקצועיות.

 

מחירון ארונות מטבח עשויים עץ או דמוי עץ

סוג הארוןפירוט, יתרונות, חסרונותטווח מחירים
מחיר ארונות עץ מטבח המצופים בפורמייקה.. (המחיר הוא למטר).הפורמייקה נחשב לחומר סופר עמיד וחזק לאורך זמן. קל מאוד לנקות אותו, הוא עמיד נגד כתמים ואם רוצים אפשר גם להדפיס עליו הדפסה בהתאמה אישית בשלל סגנונות. 1,100-1,800 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח מצופים בצבע בתנור. (המחיר הוא למטר).סוג ארונות זה מאפשר לצבוע ארונות בכל צבע שרוצים וכך להתאים את הארונות לסגנון העיצובי שמשתלב עם המטבח שלכם. הצבע מתבצע בשיטת ההתזה ומעניק לארונות מראה יוקרתי וייחודי. 1,500-2,300 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח מצופים פולימר חלק. (המחיר הוא למטר).מתאים למטבחים כפריים. 1,500-2,500 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח מצופים פולימר חרוט. (המחיר הוא למטר). מתאים למי שמחפש להעניק למטבח מראה יוקרתי.1,800-2,600 ש“ח
מחיר ארונות עץ מסוג קלפה למטבח.מחיר גודל סטנדרט - 120 מ‘ X 40 ס“מ. עבור ארונות גדולים יותר, המחיר עולה. מתאים למי שמחפש ליצור מגנון טריקה שקטה. פתיחה קלה ונוחה. 1,300-6,000 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח בשילוב ציפוי פורניר סטנדרט. (המחיר הוא למטר).הציפוי מתבצע מעץ אלון או מעץ מייפל. מתאים למי שמחפש את המראה והסגנון אותם מעניקים עצים מלאים. 2,000-3,000 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח בשילוב ציפוי פורניר יוקרתי. (המחיר הוא למטר).הציפוי מתבצע מעץ טיק או אגוז הנחשבים לעצים מאוד יוקרתיים וייחודיים, מה שמוסיף יוקרה למטבח. 2,000-4,000 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח המצופים בזכוכית מחוסמת. (המחיר הוא למטר)מראה מודרני, קל לתחזוקה וניקיון, נשמר לאורך זמן. חשוב לבחור בזכוכית איכותית נגד סריטות. 2,000-4,000 ש“ח

מחירון ועלויות עבור מדרגות עץ

סוג המדרגות טווח מחיר למטר
מחיר מדרגות עץ אלון לבן120-160 ש“ח
מחיר מדרגות עץ אלון אמריקאי טבעי130-180 ש“ח
מחיר מדרגות עץ ספלי140-200 ש“ח
מחיר מדרגות בחיפוי עץ אלון90-130 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מבוקע120-160 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מאגוז אפריקאי140-180 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מהגוני150-170 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ דובדבן150-170 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ טיק380-500 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ אירוקו170-300 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ איפאה170-190 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ אגוז אמריקאי190-220 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ גושני220-400 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מרחפות130-200 ש“ח
מחיר מדרגות עץ תלויות 130-200 ש“ח

מחירון בניית צימרים מחירון בניית מחסנים

פרויקט בניה מעץטווח מחירים
מחיר בניית צימר - המחיר אינו כולל תכנון אדריכלי, עיצוב וכדומה, אלא בנייה נטו2,800-6,000 ש“ח למ“ר
מחיר בניית קומה שנייה/קומת גלריה מעץ2,800-4,000 ש“ח למ“ר
מחיר בניית צימר 200 מ“ר כולל מרפסת3,000-7,000 למ“ר
מחיר בניית מחסן עבור החצר או הגינה עשויה עץ מלא4,000-8,000 ש“ח

מחירון עבודות עץ לחצר, לגינה או לבית

סוג העבודה / פרויקטטווח מחירים למ“ר
מחיר בניית ספסל עץ לגינה/לחצר או לכניסה לבית600-1,000 ש“ח
מחיר בניית נדנדה מעץ מלא עבור הילדים או המבוגרים (זו יכולה להיות נדנדת ספסל/נדנדת משחק)1,200-1,800 ש“ח לא כולל התקנה
מחיר בניית דק לגינה או לחצר 270-400 ש“ח
מחיר בניית במה עשויה עץ מלא או שילוב של עץ עם חומרים אחרים לגינה או לחצר1,200-2,500 ש“ח
מחיר בניית גדר עשויה עץ או במבוק לגינה או לחצר עם או ללא שער 150-300 ש“ח
אהבתם? שתפו פוסט זה!