חיפוי עץ לקירות פנים מחיר – לדעת את העלות לפני שמתחילים!

הרצון העומד מאחורי תהליכי שיפוץ הבית נועד למלא אחר המטרה של שדרוג הבית, כך שהמראה העיצובי של חללי הבית יהיו מיוחדים, מרשימים וטרנדיים יותר. בכל פעם באים והולכים טרנדים שונים בעלומות העיצוב של מבנים, בין אם מדובר על מראה המבנה מבחינה אדריכלית או מראה חללי הפנים שלו. קיימת אפשרות לשלב בין שדרוג מראה הבניין לחללי הפנים באמצעות הוספת חיפוי קיר טרנדי ויוקרתי, כזה שיוסיף מראה דקורטיבי לקירות המבנה וישפיע על הנראות החיצונית שלו.

לכן אם גם אתם שוקלים לשדרג את מראה הבית בצורה מעניינת ועדכנית, כדאי שתכירו את האפשרות של חיפוי עץ לקירות פנים מחיר, סוגים, אפשרויות והמלצות.

מה המטרה של חיפויים לקירות?

בשנים האחרונות טרנד חיפוי הקירות הפך להיות מבוקש יותר ויותר, בין אם מדובר על חיפוי של קירות חיצוניים או פנימיים במבנה, כאשר חיפוי עם לוחות עץ הוא הפופולרי ביותר. ניתן לראות כיצד בתים רבים ברחבי אירופה מחליטים ללכת על חיפוי קירות המבנה עם לוחות עץ, כדי להקנות למבנה מראה חמים, רגוע ונעים יותר כפי שבתים ומבנים בכפרים פסטורליים היו נבנים בעבר.

גם בארץ חיפוי הקירות הפך להיות טרנד של ממש, בעיקר לצורך הוספת מראה חמים וכפרי יותר למבנה – גם אם מדובר על מבנים פרטיים או מבני מסחר הממוקמים בלב העיר. נוסף להוספת ושדרוג העיצוב של קירות המבנה, חיפוי עם לוחות עץ מאפשרים להעניק בידוד טוב יותר למבנה אם מבחינת בידוד תרמי ואם עבור בידוד אקוסטי, כך שניתן לומר כי חיפויים לקירות משרתים גם את מטרות פרקטיות נוסף למטרות עיצוביות.

היכן ניתן ליישם חיפוי עץ לקירות?

בתקופה של היום בה העיצוב ההייטקיסטי שולט בעיצוב של מבני תעשייה ועסקים, מראה העץ על גבי הקירות מצליח לרכך ולעדן את המראה התעשייתי ולהוסיף עיצוב רגוע וחמים יותר. משום כך ניתן לחפות קירות של מבנים מסוגים שונים, ולא בהכרח רק קירות של מבנים מגורים ובתים פרטיים. חיפוי עם לוחות עץ מקנה מראה כפרי לכל המבנה, כך שניתן ליישם את החיפוי בקירות הפנימיים או החיצוניים שלו בהתאמה.

בחללי הפנים של משרדים ועסקים ניתן לשלב קירות המחופים עם עץ להעצמת המראה הרגוע וחמים, כאשר העיצוב התעשייתי-מודרני מצליח להשתלב בצורה מושלמת עם לוחות העץ הטבעי. בבתים בהם סגנון העיצוב הוא מודרני בעיקרו, ניתן לשלב חיפוי של קיר חיצוני או פנימי עם לוחות עץ וכך להוסיף את האווירה החמימה והביתית למבנה.

האם יש הבדל בין חיפוי עץ לקירות פנים לבין חיפוי עץ לקירות חוץ?

העץ נחשב לחומר גלם טבעי ואיכותי, ולכן הוא ייעודי ליישום על גבי קירות לצורך הענקת מראה מעוצב וחמים וכן הקניית בידוד לקירות. למרות שנהוג לחשוב כי עץ הוא חומר גלם שאינו עמיד בחשיפה ממושכת למים ותנאי לחות, חיפוי עם לוחות עץ מתאים גם לקירות המצויים בתנאים סביבתיים לחים ורטובים כמו קירות החוץ במבנה או חדרים רטובים בתוך המבנה.

בכדי שחיפוי העץ יהיה עמיד למים ולחות כאשר הוא מיושם בקירות חדרי הרחצה, חדרי שירותים, מטבח או קירות חיצוניים למבנה יש ליישם לוחות עץ איכותיים ועמידים. לשם כך ניתן לבחור בין חיפוי של לוחות עץ טבעיים או חיפוי עם לוחות דמויי עץ, שעל ההבדלים וההתאמות ביניהם נרחיב בהמשך. בחללי הפנים של מבנים שאינם חשופים למפגעי מים, ניתן ליישם חיפוי עץ לקירות הייעודיים לקירות פנים שאינם מוכרחים להיות עמידים למים.

כיצד לבחור חיפוי עץ לקירות פנים?

הבחירה בסוג חיפוי העץ לקירות הפנים במבנה צריכה להיעשות על פי הצורך העיצובי של משטחי החיפוי, וכן גם פי הצורך הפרקטי שיש לקירות שמחפים. ברוב המקרים חיפוי עץ לקירות פנים יהיה באמצעות לוחות עץ טבעיים העשויים מעץ אלון, סידר או אקויה שהינם סוגי עצים עמידים, איכותיים בעלי גוון מרשים ומעניין המוסיף דקורציה מיוחדת לכל חלל בו הם מיושמים.

יחד עם המראה העיצובי והיוקרתי של חיפוי עץ טבעי קיים גם נושא העלויות, כאשר חיפוי מסוג זה יהיה יקר יותר לעומת לוחות חיפוי שאינם עשויים מעץ. חיפוי עץ לקירות פנים מחיר יהיה גבוה יותר כיוון שמדובר על חומר גלם טבעי, אותו נגר מקצועי נדרש להכין ולבנות בהתאם לדרישה. לכן האפשרות הנוספת להשגת מראה חמים וכפרי לקירות היא באמצעות יישום של חיפוי דמוי עץ, שאלו למעשה לוחות חיפוי העשויים מעץ סינטטי או אלומיניום הנצבעים בגוון של עץ טבעי.

חיפוי עץ לקירות פנים מחיר – כמה זה יעלה לכם?

כאמור, העלות של לוחות חיפוי העץ משתנה בהתאם לסוג החיפוי הנבחר – כאשר המחיר של חיפוי מלוחות דמויי עץ מתחיל מ-800 ₪ ועד 1,500 ₪ לכל מ"ר, ואילו מחיר חיפוי קירות מעץ מעלה מתחיל מ-1,500 ₪ ועשוי להגיע עד 2,000 ₪ לכל מ"ר.

ראו גם: חיפוי חוץ עץ | חיפוי עץ בסלון

מחירון ארונות מטבח עשויים עץ או דמוי עץ

סוג הארוןפירוט, יתרונות, חסרונותטווח מחירים
מחיר ארונות עץ מטבח המצופים בפורמייקה.. (המחיר הוא למטר).הפורמייקה נחשב לחומר סופר עמיד וחזק לאורך זמן. קל מאוד לנקות אותו, הוא עמיד נגד כתמים ואם רוצים אפשר גם להדפיס עליו הדפסה בהתאמה אישית בשלל סגנונות. 1,100-1,800 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח מצופים בצבע בתנור. (המחיר הוא למטר).סוג ארונות זה מאפשר לצבוע ארונות בכל צבע שרוצים וכך להתאים את הארונות לסגנון העיצובי שמשתלב עם המטבח שלכם. הצבע מתבצע בשיטת ההתזה ומעניק לארונות מראה יוקרתי וייחודי. 1,500-2,300 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח מצופים פולימר חלק. (המחיר הוא למטר).מתאים למטבחים כפריים. 1,500-2,500 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח מצופים פולימר חרוט. (המחיר הוא למטר). מתאים למי שמחפש להעניק למטבח מראה יוקרתי.1,800-2,600 ש“ח
מחיר ארונות עץ מסוג קלפה למטבח.מחיר גודל סטנדרט - 120 מ‘ X 40 ס“מ. עבור ארונות גדולים יותר, המחיר עולה. מתאים למי שמחפש ליצור מגנון טריקה שקטה. פתיחה קלה ונוחה. 1,300-6,000 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח בשילוב ציפוי פורניר סטנדרט. (המחיר הוא למטר).הציפוי מתבצע מעץ אלון או מעץ מייפל. מתאים למי שמחפש את המראה והסגנון אותם מעניקים עצים מלאים. 2,000-3,000 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח בשילוב ציפוי פורניר יוקרתי. (המחיר הוא למטר).הציפוי מתבצע מעץ טיק או אגוז הנחשבים לעצים מאוד יוקרתיים וייחודיים, מה שמוסיף יוקרה למטבח. 2,000-4,000 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח המצופים בזכוכית מחוסמת. (המחיר הוא למטר)מראה מודרני, קל לתחזוקה וניקיון, נשמר לאורך זמן. חשוב לבחור בזכוכית איכותית נגד סריטות. 2,000-4,000 ש“ח

מחירון ועלויות עבור מדרגות עץ

סוג המדרגות טווח מחיר למטר
מחיר מדרגות עץ אלון לבן120-160 ש“ח
מחיר מדרגות עץ אלון אמריקאי טבעי130-180 ש“ח
מחיר מדרגות עץ ספלי140-200 ש“ח
מחיר מדרגות בחיפוי עץ אלון90-130 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מבוקע120-160 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מאגוז אפריקאי140-180 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מהגוני150-170 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ דובדבן150-170 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ טיק380-500 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ אירוקו170-300 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ איפאה170-190 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ אגוז אמריקאי190-220 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ גושני220-400 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מרחפות130-200 ש“ח
מחיר מדרגות עץ תלויות 130-200 ש“ח

מחירון בניית צימרים מחירון בניית מחסנים

פרויקט בניה מעץטווח מחירים
מחיר בניית צימר - המחיר אינו כולל תכנון אדריכלי, עיצוב וכדומה, אלא בנייה נטו2,800-6,000 ש“ח למ“ר
מחיר בניית קומה שנייה/קומת גלריה מעץ2,800-4,000 ש“ח למ“ר
מחיר בניית צימר 200 מ“ר כולל מרפסת3,000-7,000 למ“ר
מחיר בניית מחסן עבור החצר או הגינה עשויה עץ מלא4,000-8,000 ש“ח

מחירון עבודות עץ לחצר, לגינה או לבית

סוג העבודה / פרויקטטווח מחירים למ“ר
מחיר בניית ספסל עץ לגינה/לחצר או לכניסה לבית600-1,000 ש“ח
מחיר בניית נדנדה מעץ מלא עבור הילדים או המבוגרים (זו יכולה להיות נדנדת ספסל/נדנדת משחק)1,200-1,800 ש“ח לא כולל התקנה
מחיר בניית דק לגינה או לחצר 270-400 ש“ח
מחיר בניית במה עשויה עץ מלא או שילוב של עץ עם חומרים אחרים לגינה או לחצר1,200-2,500 ש“ח
מחיר בניית גדר עשויה עץ או במבוק לגינה או לחצר עם או ללא שער 150-300 ש“ח
אהבתם? שתפו פוסט זה!