חיפוי קיר סרגלי עץ מחיר – לבדוק היטב לפני שרוכשים

טרנד חיפויי הקירות תפס גם אתכם, כך שהחלטתם לרענן ולשדרג את מראה הבית עם התקנת חיפוי קיר דקורטיבי לקירות הפנימיים המרכזיים של ביתכם, כאשר ההעדפה הבולטת שלכם היא להתקין חיפוי קיר מעץ למראה חמים ורגוע שישרור בתוך חללי הבית. לפני שתמהרו לבחור את חיפוי העץ הראשון שתמצאו, כדאי שתכירו את הסוגים השונים של חיפויי העץ הקיימים יום – ביניהם חיפוי קיר מסרגלי עץ עליו נרחיב בשורות הבאות.

במאמר הנוכחי תוכלו להתוודע למהות של סוג חיפוי זה, היתרונות שלו וכן מה צריך לדעת על חיפוי קיר סרגלי עץ מחיר והעלויות הקשורות לתהליך עיצוב זה.

מהו חיפוי קיר סרגלי עץ?

חיפוי קיר נועד לשם הענקת מראה עיצובי ועכשווי לקירות הבית, כאשר נחסך הצורך בהרס ושבירה של קירות הבטון הקיימים כיוון שחיפוי הקיר מיושם באופן ישיר על הקירות. קיימים סוגים שונים של חיפויי קירות, ביניהם חיפוי קיר מעץ שהפך להיות תהליך עיצובי פופולרי בכל בתי מגורים מודרניים וכן מבנים המשמשים לצרכי עסקים ומסחר.

אחד מהסוגים של חיפויי קירות בעץ הוא חיפוי קיר עם סרגלי עץ. חיפוי זה מתאפשר באמצעות התקנה של כמה לוחות עץ הנפרדות אחת מהשנייה מבחינה חיצונית, כך שהריווח הקיים ביניהם מקנה את המראה הייחודי והמעוצב לעומת חיפוי קיר סטנדרטי עם משטחים, לוחות ובריקים עשויים מעץ. המראה של לוחות העץ הארוכים המונחים בצורה מרווחת ביניהם הוא זה המעצים את המראה המעוצב, וכן זהו המראה הטרנדי המיושם בבנייה המודרנית של מבנים רבים לצורך הענקת עיצוב אסתטי ויוקרתי למבנים שונים.

מה היתרונות של חיפוי קיר עם סרגלי עץ?

באמצעות יישום של סרגלי העץ כחיפוי על גבי הקיר ניתן להשיג משחק עיצובי על הקירות, כיוון שרצועות העץ הישרות מאפשרות להתקין אותן בצורה אופקית או אנכית על פי בחירה עיצובית נדרשת. התקנה לאורך הקיר תעניק אשליה של חלל גדול ומרווח יותר, ואילו התקנה של סרגלי העץ לאורך תיצור את האשליה של חלל גבוה יותר.

בנוסף למשחק העיצובי שניתן להשיג עם אפשרויות ההתקנה של חיפוי קיר בסרגלי עץ, קיים גם משחק עיצובי מותאם אישית שניתן לעשות עם הריווח שנעשה בין סרגל עץ אחד לשני. הריווח שנוצר בין כל סרגל יוצר אפקט מרשים ויוקרתי, כך שניתן לבחור ביישום של סרגלי העץ בצורה כמה שפחות מרווחת לעומת ריווח גדול ובולט – ולהוסיף גם גוון בולט ומעניין שיבצבץ בין מרווחים אלו.

כיוון שחיפוי מסוג זה מאפשר להתקין את סרגלי העץ בצורה מותאמת אישית, ניתן להחליט האם לחפות את הקיר באופן חלקי או מלא בהתאם להעדפה פרקטית ועיצובית. ההתקנה של סרגלי העץ תוכל להיות במרכזו של קיר בולט וגדול בחלל מרכזי בבית, וכתוצאה מכך להשיג מראה עיצובי תחום לפינות ואזורים שונים כמו תחימת הטלוויזיה בסלון, הוספת מסגרת עץ דקורטיבית לקיר המרכזי הקיים במטבח וכו'.

היכן ניתן ליישם חיפוי סרגלי עץ?

האפשרויות העיצוביות עם סרגלי עץ הן גדולות ומגוונות, לא רק מבחינת סגנון וצורת התקנה אלא גם קירות וחללים שונים בהם ניתן ליישם את סוג חיפוי זה. העץ תורם לתכונות העיצוב הטבעיות הקיימות בכל בית כמו חמימות, רוגע ושלווה ולכן הוספה של אלמנטים בגווני עץ תעשה טוב לכל חלל הקיים בבית. קיימת אפשרות להתקין את סרגלי העץ בחללים פנימיים, חללים חיצוניים וגם חדרים רטובים בהם מתקיימים תנאי לחות קבועים כאשר הבחירה בסוג חיפוי העץ צריכה להיות בהתאם לסוג החלל.

כיצד לבחור את החיפוי המתאים לקיר?

למרות שחיפוי עץ לקיר מקנה בעיקר מראה עיצובי ומרשים יותר לקירות הקיימים במבנה, יש להתחשב גם בצורך הפונקציונלי של התקנת החיפוי. חיפוי מעץ מאפשר להעניק למבנה בידוד טוב יותר, הן מבחינת בידוד תרמי והן מבחינת בידוד אקוסטי – כך שחום וקור קיצוניים וכן רעשים הנמצאים מחוץ למבנה אינם משפיעים על החללים הפנימיים בתוכו.

גם כאשר רוצים לבודד חדר אחד או יותר בתוך המבנה מבחינה אקוסטית, ניתן ליישם על הקירות הפנימיים שלו סרגלי עץ שיוסיפו דקורטיביות אך גם יצליחו להבליע את הקולות והרעשים המתקיימים בתוך החדר. זהו פתרון יעיל עבור מבנים עסקיים ומשרדים החולקים מתחם משותף, כך שניתן ליצור מחיצות עיצוביות ופרקטיות כאחד.

חיפוי קיר סרגלי עץ מחיר ועלויות כלליות

העלות של חיפוי קיר עם סרגלי עץ עשויה להיות גבוהה מהממוצע לעומת התקנה של חיפוי מחומרי גלם אחרים, כיוון שחיפוי מעץ מלא נעשה מחומר גלם הנלקח מהטבע ולכן הוא יקר יותר באופן טבעי. מחירי חיפוי זה עשויים להשתנות בהתאם לבחירה בסוג העץ המתאים לחיפוי, וכן כמות סרגלי העץ הנדרשים להתקנת החיפוי בבית.

קיימת אפשרות להוזיל את עלויות התקנת החיפוי באמצעות בחירה בחיפוי סרגלים דמויי עץ, שאילו למעשה סרגלים העשויים מאלומיניום כחומר גלם מרכזי, כאשר אלו נצבעים ומותאמים לגווני העץ הטבעיים.

ראו גם: חיפוי קיר מטבח עץ | חיפוי לוחות עץ

חיפוי עץ לקיר מחיר: כמה זה עולה?

היופי הטבעי של העץ הופך אותו לבחירת חיפוי עץ לקיר מחיר אטרקטיבי למגוון רחב של פרויקטים. העץ הוא קל משקל וקל להתקנה, ומציע מסלול מהיר לסיים את הפרויקט שלכם. חומר העץ נחשב כבר שנים רבות לאחד מחומרי הגלם הכי פופולארים בתחומים כמו אדריכלות ועיצוב הבית. הוא מעניק לחללים השונים תחושה ביתית, חמימה, נעימה, אותנטית וכפרית. בעשור האחרון החלו לעשות שימוש בחיפוי עץ לקיר כדי להעניק לקירות בבית בדיוק את אותו מראה. את החיפוי ניתן לשלב הן בבתים או דירות בעלי סגנון ואופי מודרני והן לסגנונות אחרים כמו קלאסי או כפרי. חוץ מזה, יש מגוון של מינים, צבעים ופרופילים לבחירה כך שתוכלו לקבל מראה מותאם אישית לטעם שלכם ולסגנון עיצוב הפנים של הבית שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור קבלן מקצועי, כזה שאפשר לסמוך עליו שידאג לתכנן ולייצר עבורכם את החיפוי בהתאמה מושלמת לצרכים שלכם.

 

חיפוי עץ לקיר מחיר בהתאם לסוגי העץ, הצבעים והגימור

חיפוי עץ לקיר מחיר מתחיל מ-32 ₪ למטר מרובע, לא כולל עבודת גימור. חשוב להבין כי ככל שהעץ יותר איכותי ויותר חזק, ככה המחיר שלו עולה. עוד דבר שכדאי לשים אליו לב הוא עצים שמתאימים אל חיפוי חוץ, אז החיפוי חייב לעמות בתנאי מזג אוויר קיצוניים כמו חום, קור, גשם, לחות, רוח ועוד. במידה ומדובר בחיפוי עץ שאמור להשתלב בקירות הפנימיים של הבית, כמובן שהמבחר הוא גדול יותר ואין כל כך הגבלה אבל כן צריך לבחור עץ גמיש, איכותי ואסתטי. אז למרות שהמחיר לחיפוי עץ לקיר נשמע זול, יש להוסיף את עלות הצבע, הייצור, ההתקנה והגימור הסופי. לוחות צבועים מראש מתומחרים במונחי אורך חיי הגימור ואיכותו, לצד שיקולי התנגדות לקרינה למשך זמן רב.

יצרן חיפוי קירות עץ מחזיק מלאי של מוצרים למקרה שאנשים יהיו מעוניינים לבחור צבע בהתאמה אישית, בין אם מתוך העדפה ובין אם בשל מצב תכנוני. ניתן לבחור סוגי עץ עמידים באופן טבעי, כגון אלון וארז, עם גימור אפור כסף, מה שמפחית את הצורך בתחזוקה. אפשרות נוספת היא בחירת חומר משמר אם ברצונכם לשמור על הגוון המקורי. ספק סוגי עץ לחיפוי מציע אפשרויות כמו בוקיצה או ערמון, שמספקים גימור אינדיבידואלי ביותר, אבל מגיעים עם אפשרויות חיפוי עץ לקיר מחיר מתאים.

גם איכות העץ משפיעה על המחיר

חיפוי עץ לקיר מחיר מותאם לבחירת איכות העץ. כך, למשל, לוחות מסוקסים נוטים להיות זולים, אבל פרויקטים מסוימים דורשים גימור נטופל פגמים, במיוחד לעיצובים מודרניים. יש לבחור גם את הפרופיל הנכון, אם כי יש לו השפעה מוגבלת על המחיר. בחירת מוצר שמשתלב בסביבה שלו, בין אם לבנייה חדשה, שיפוץ או הרחבה, יכולה להוות יתרון.

מפרט

כשזה מגיע לחישוב הזמנת חיפוי עץ לקיר מחיר, המדידה העיקרית היא כמה מטרים רבועים של קיר יש לכסות, וכדאי להוסיף בין 5%-10% על הנתון הזה. זמני ההובלה עשויים להשתנות ממספר ימים למוצרים סטנדרטיים מספק מומחה ומארזים לשיטת עשה זאת בעצמך, ועד מספר שבועות עבור לוחות בהזמנה אישית. ספק חומרים לפרויקטים של חיפוי עץ מציין את המחיר למטר מרובע, ולכן חשוב לחשב פרויקט של חיפוי עץ לקיר מחיר לאחר השוואת העלויות לפרויקטים של חיפוי עם חומרים דמויי עץ, כדי להשיג תמורה טובה לכסף.

התקנה ועלויות

חיפוי עץ לקיר מחיר מוגדר באופן מדויק בהתאם לפרויקט. חלק מהלוחות זמינים עם אפשרויות התקנה קלה, בעוד שאחרים ניתנים פשוט למסמור או להברגה דרכם. אתם יכולים לצפות לשלם בסביבות 140-240 ₪ למטר מרובע על מרכיב העבודה של פרויקטים גדולים, כך שפרויקט חיפוי עץ לקיר מחיר לשטחים נרחבים עשוי לעלות ל-200 ₪ ויותר למ"ר עבור עבודות מעוצבות או כאשר העבודה כוללת פירוט מורכב. במונחים של לוחות מוכנים מראש, המחירים מתחילים מ-58 ₪ למטר מרובע למוצרים שטופי צבע לאספקה בלבד, או מ-74 ₪ למטר מרובע עבור טווח הצביעה. חשוב מאוד לוודא כי העץ עבר תהליכי חיטוי נגד מזיקים, שהוא עמיד לאורך זמן, ולבדוק מול הספק אילו תהליכי תחזוקה אתם צריכים לעשות.

ראו גם: חיפוי אלומיניום דמוי עץ מחיר | חיפוי קיר בלוחות עץ

אנשים רבים יודעים שעץ הוא חומר נהדר שיוצר השפעת חמימות לעיצוב הפנים של הבית עם תוצאות של תחושה נעימה ומסבירת פנים, כל זאת מבלי להתפשר על האלגנטיות. תמיד שאנחנו מדברים על חומר העץ בכל מיני הקשרים ועיצובים הקשורים לתחומים כמו עיצוב הבית, סטיילינג, רהיטים, אדריכלות, אנחנו מקבלים רושם של משהו חמים, נעים, אווירתי, משהו שעושה טוב על הלב ועל הנשמה. לעץ יש תכונות מאוד מיוחדות שאי אפשר להשיג באף חומר גלם אחר. יחד עם זאת, שמדברים על חיפוי עץ, כדאי וחשוב להבין את אופן השימוש באפשרויות חיפוי קיר בלוחות עץ לשילוב בעיצוב הפנים של הבית. אדריכל מבצע פרויקטים של עבודות בעץ בעיצובים שממקסמים את האווירה השלווה והמרגיעה שמגדירה אזורים כפריים. הטופוגרפיה והנופים משמשים מקורות השראה לעיצוב הפנים של הבית, ושיטה זו מתאימה לבעלי בתים שמתעניינים באפשרויות חיפוי קיר בלוחות עץ שמשמשים ליצירת אווירה כפרית וחמימה, עם תוצאות שנראות יפה בשילוב גם עם אבן ומתכת.

 

לאפשרויות חיפוי קיר בלוחות עץ יש סיפור מאוד מעניין

בתים כפריים שמתוכננים על ידי אדריכל שמשתמש בפלטת חומרים פשוטים וטבעיים שמיועדים לחבר את המבנה לסביבתו וליצור קשר חזק בין הפנים והחוץ, מעוצבים עם שביל אבן שמוביל אל הכניסה לבית ובתוכו ניתן להבחין בעיצובי חיפוי קיר בלוחות עץ לאורך כל הבית. חיפוי עץ משוחזר משמש במגוון צורות, שמעניקות לחללים אופי משמעותי.

כמובן שחללי פנים כפריים אינם היחידים שמסוגלים לגרום לקירות עץ להיראות מקסימים. למרות שסגנון זה אינו נפוץ כל כך, חיפוי קיר בלוחות עץ יכול להיראות מדהים גם בחללים מודרניים. כך, לדוגמא, ניתן לעצב חדר שינה לילדים עם קיר ייחודי עוטף עם מבטא עץ ועם תאורה מובנית. העץ מכסה את הקיר וחלק מהתקרה ויוצר רקע יפה למיטה.

 

קיר ראש מיטה גיאומטרי מודרני

חיפוי קיר בלוחות עץ נראה נהדר כשהקירות מודגשים עם נורות LED. ניתן להשיג את ההשפעה הייחודית בעיצוב חדר שינה מסוגנן ומודרני, עם קיר מבטא גיאומטרי כחלק המרכזי של כל החלל. הקיר מכוסה בלוחות עץ שיש להם צורות ופרופורציות שונות והקווים ביניהם נראים מעוצבים הודות למערכת תאורת ה-LED הנסתרת.

חיפוי קיר בלוחות עץ למסדרונות

סגנון זה מסייע להחיות את הארכיטקטורה המקורית של בניינים ישנים ולהעניק לדירות עירוניות מראה אותנטי אבל מודרני במקביל. חיפוי קיר בלוחות עץ מוצגים כשיטה לאזן את הבטון הגולמי, הפלדה והמשטחים הלבנים במסדרונות הבית.

גלי עץ יפים לחללים מסחריים

שימוש מגניב במיוחד באפשרויות חיפוי קיר בלוחות עץ ניתן לראות גם בעיצובי פנים לחללים מסחריים עירוניים.

המטרה העיקרית של אדריכל שמתכנן פרויקטים אלו היא ליצור חללים חמים ומרגיעים שקשורים לאזורים המסחריים המשותפים.

סוגים של חיפוי קיר בלוחות עץ ומה צריך לבדוק?

יש סוגים שונים של עץ שניתן לשלב בתור חיפוי ולכן חשוב שבעל המקצוע יידע ביחד אתכם לשלב עבורכם את החיפוי המושלם. כדאי לבחור את החיפוי בהתאם לסוג החלל משום שחיפוי שמתאים למטבח, לאו דווקא יתאים למרפסת, חיפוי שמתאים לסלון מבחינה עיצובית ופרקטית, פחות יתאים לחדר השינה למשל. לכל חלל יש את המאפיינים שלו ואת האווירה אנחנו רוצים ליצור בו. ניתן לבחור בין חיפוי קיר בלוחות עץ, עשוי עץ אורן, ניתן לבחור בעץ איפאה או בוק, עץ אלון ועוד מגוון רחב של עצים. ככל שהעץ יהיה חזק יותר, איכותי יותר ורמת הגימור והעיבוד שלו יהיו טובות יותר, ככה העץ יחזיק לנו מעמד שנים רבות יותר ונצטרך לבצע בו כמה שפחות תהליכי תחזוקה. כן חשוב לבדוק שבוחרים בעץ איכותי ולוודא מול מחסן העצים או קבלן העצים ממנו אתם מזמינים את החיפוי, מה בדיוק העץ מכיל, שלא מדובר בעץ סינטטי וכמובן שהעץ עבר תהליכי חיטוי נגד מזיקים.

מחירים לפרויקטים של חיפוי קיר בלוחות עץ

המחירים לפרויקטים של חיפוי קיר בלוחות עץ נעים בין 800-1,500 ₪ למטר מרובע. אם הבחירה היא בחיפוי מעץ מלא, העלות תנוע בין 1,300-2,000 ₪ למטר מרובע. שילוב של סוגי עץ מעלה את התעריף הכולל בסכומים שנעים בין 1,000-6,000 ₪.

לתעריפים אלו יש להוסיף שימוש בציוד מיוחד, אם נדרש, ועלות שעתית לעבודת הצוות שמבצע את הפרויקט, כך שלעלות הכוללת יש להוסיף בין 300-800 ₪.

היופי הטבעי של העץ הופך אותו לבחירת חיפוי עץ לקיר מחיר אטרקטיבי למגוון רחב של פרויקטים. העץ הוא קל משקל וקל להתקנה, ומציע מסלול מהיר לסיים את הפרויקט שלכם. חומר העץ נחשב כבר שנים רבות לאחד מחומרי הגלם הכי פופולארים בתחומים כמו אדריכלות ועיצוב הבית. הוא מעניק לחללים השונים תחושה ביתית, חמימה, נעימה, אותנטית וכפרית. בעשור האחרון החלו לעשות שימוש בחיפוי עץ לקיר כדי להעניק לקירות בבית בדיוק את אותו מראה. את החיפוי ניתן לשלב הן בבתים או דירות בעלי סגנון ואופי מודרני והן לסגנונות אחרים כמו קלאסי או כפרי. חוץ מזה, יש מגוון של מינים, צבעים ופרופילים לבחירה כך שתוכלו לקבל מראה מותאם אישית לטעם שלכם ולסגנון עיצוב הפנים של הבית שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור קבלן מקצועי, כזה שאפשר לסמוך עליו שידאג לתכנן ולייצר עבורכם את החיפוי בהתאמה מושלמת לצרכים שלכם.

חיפוי עץ לקיר מחיר בהתאם לסוגי העץ, הצבעים והגימור

חיפוי עץ לקיר מחיר מתחיל מ-32 ₪ למטר מרובע, לא כולל עבודת גימור. חשוב להבין כי ככל שהעץ יותר איכותי ויותר חזק, ככה המחיר שלו עולה. עוד דבר שכדאי לשים אליו לב הוא עצים שמתאימים אל חיפוי חוץ, אז החיפוי חייב לעמות בתנאי מזג אוויר קיצוניים כמו חום, קור, גשם, לחות, רוח ועוד. במידה ומדובר בחיפוי עץ שאמור להשתלב בקירות הפנימיים של הבית, כמובן שהמבחר הוא גדול יותר ואין כל כך הגבלה אבל כן צריך לבחור עץ גמיש, איכותי ואסתטי. אז למרות שהמחיר לחיפוי עץ לקיר נשמע זול, יש להוסיף את עלות הצבע, הייצור, ההתקנה והגימור הסופי. לוחות צבועים מראש מתומחרים במונחי אורך חיי הגימור ואיכותו, לצד שיקולי התנגדות לקרינה למשך זמן רב.

יצרן חיפוי קירות עץ מחזיק מלאי של מוצרים למקרה שאנשים יהיו מעוניינים לבחור צבע בהתאמה אישית, בין אם מתוך העדפה ובין אם בשל מצב תכנוני. ניתן לבחור סוגי עץ עמידים באופן טבעי, כגון אלון וארז, עם גימור אפור כסף, מה שמפחית את הצורך בתחזוקה. אפשרות נוספת היא בחירת חומר משמר אם ברצונכם לשמור על הגוון המקורי. ספק סוגי עץ לחיפוי מציע אפשרויות כמו בוקיצה או ערמון, שמספקים גימור אינדיבידואלי ביותר, אבל מגיעים עם אפשרויות חיפוי עץ לקיר מחיר מתאים.

גם איכות העץ משפיעה על המחיר

חיפוי עץ לקיר מחיר מותאם לבחירת איכות העץ. כך, למשל, לוחות מסוקסים נוטים להיות זולים, אבל פרויקטים מסוימים דורשים גימור נטופל פגמים, במיוחד לעיצובים מודרניים. יש לבחור גם את הפרופיל הנכון, אם כי יש לו השפעה מוגבלת על המחיר. בחירת מוצר שמשתלב בסביבה שלו, בין אם לבנייה חדשה, שיפוץ או הרחבה, יכולה להוות יתרון.

מפרט

כשזה מגיע לחישוב הזמנת חיפוי עץ לקיר מחיר, המדידה העיקרית היא כמה מטרים רבועים של קיר יש לכסות, וכדאי להוסיף בין 5%-10% על הנתון הזה. זמני ההובלה עשויים להשתנות ממספר ימים למוצרים סטנדרטיים מספק מומחה ומארזים לשיטת עשה זאת בעצמך, ועד מספר שבועות עבור לוחות בהזמנה אישית. ספק חומרים לפרויקטים של חיפוי עץ מציין את המחיר למטר מרובע, ולכן חשוב לחשב פרויקט של חיפוי עץ לקיר מחיר לאחר השוואת העלויות לפרויקטים של חיפוי עם חומרים דמויי עץ, כדי להשיג תמורה טובה לכסף.

התקנה ועלויות

חיפוי עץ לקיר מחיר מוגדר באופן מדויק בהתאם לפרויקט. חלק מהלוחות זמינים עם אפשרויות התקנה קלה, בעוד שאחרים ניתנים פשוט למסמור או להברגה דרכם. אתם יכולים לצפות לשלם בסביבות 140-240 ₪ למטר מרובע על מרכיב העבודה של פרויקטים גדולים, כך שפרויקט חיפוי עץ לקיר מחיר לשטחים נרחבים עשוי לעלות ל-200 ₪ ויותר למ"ר עבור עבודות מעוצבות או כאשר העבודה כוללת פירוט מורכב. במונחים של לוחות מוכנים מראש, המחירים מתחילים מ-58 ₪ למטר מרובע למוצרים שטופי צבע לאספקה בלבד, או מ-74 ₪ למטר מרובע עבור טווח הצביעה. חשוב מאוד לוודא כי העץ עבר תהליכי חיטוי נגד מזיקים, שהוא עמיד לאורך זמן, ולבדוק מול הספק אילו תהליכי תחזוקה אתם צריכים לעשות.

ראו גם: ריצוף עץ למקלחת | התקנת ריצוף עץ

מחירון ארונות מטבח עשויים עץ או דמוי עץ

סוג הארוןפירוט, יתרונות, חסרונותטווח מחירים
מחיר ארונות עץ מטבח המצופים בפורמייקה.. (המחיר הוא למטר).הפורמייקה נחשב לחומר סופר עמיד וחזק לאורך זמן. קל מאוד לנקות אותו, הוא עמיד נגד כתמים ואם רוצים אפשר גם להדפיס עליו הדפסה בהתאמה אישית בשלל סגנונות. 1,100-1,800 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח מצופים בצבע בתנור. (המחיר הוא למטר).סוג ארונות זה מאפשר לצבוע ארונות בכל צבע שרוצים וכך להתאים את הארונות לסגנון העיצובי שמשתלב עם המטבח שלכם. הצבע מתבצע בשיטת ההתזה ומעניק לארונות מראה יוקרתי וייחודי. 1,500-2,300 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח מצופים פולימר חלק. (המחיר הוא למטר).מתאים למטבחים כפריים. 1,500-2,500 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח מצופים פולימר חרוט. (המחיר הוא למטר). מתאים למי שמחפש להעניק למטבח מראה יוקרתי.1,800-2,600 ש“ח
מחיר ארונות עץ מסוג קלפה למטבח.מחיר גודל סטנדרט - 120 מ‘ X 40 ס“מ. עבור ארונות גדולים יותר, המחיר עולה. מתאים למי שמחפש ליצור מגנון טריקה שקטה. פתיחה קלה ונוחה. 1,300-6,000 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח בשילוב ציפוי פורניר סטנדרט. (המחיר הוא למטר).הציפוי מתבצע מעץ אלון או מעץ מייפל. מתאים למי שמחפש את המראה והסגנון אותם מעניקים עצים מלאים. 2,000-3,000 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח בשילוב ציפוי פורניר יוקרתי. (המחיר הוא למטר).הציפוי מתבצע מעץ טיק או אגוז הנחשבים לעצים מאוד יוקרתיים וייחודיים, מה שמוסיף יוקרה למטבח. 2,000-4,000 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח המצופים בזכוכית מחוסמת. (המחיר הוא למטר)מראה מודרני, קל לתחזוקה וניקיון, נשמר לאורך זמן. חשוב לבחור בזכוכית איכותית נגד סריטות. 2,000-4,000 ש“ח

מחירון ועלויות עבור מדרגות עץ

סוג המדרגות טווח מחיר למטר
מחיר מדרגות עץ אלון לבן120-160 ש“ח
מחיר מדרגות עץ אלון אמריקאי טבעי130-180 ש“ח
מחיר מדרגות עץ ספלי140-200 ש“ח
מחיר מדרגות בחיפוי עץ אלון90-130 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מבוקע120-160 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מאגוז אפריקאי140-180 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מהגוני150-170 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ דובדבן150-170 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ טיק380-500 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ אירוקו170-300 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ איפאה170-190 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ אגוז אמריקאי190-220 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ גושני220-400 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מרחפות130-200 ש“ח
מחיר מדרגות עץ תלויות 130-200 ש“ח

מחירון בניית צימרים מחירון בניית מחסנים

פרויקט בניה מעץטווח מחירים
מחיר בניית צימר - המחיר אינו כולל תכנון אדריכלי, עיצוב וכדומה, אלא בנייה נטו2,800-6,000 ש“ח למ“ר
מחיר בניית קומה שנייה/קומת גלריה מעץ2,800-4,000 ש“ח למ“ר
מחיר בניית צימר 200 מ“ר כולל מרפסת3,000-7,000 למ“ר
מחיר בניית מחסן עבור החצר או הגינה עשויה עץ מלא4,000-8,000 ש“ח

מחירון עבודות עץ לחצר, לגינה או לבית

סוג העבודה / פרויקטטווח מחירים למ“ר
מחיר בניית ספסל עץ לגינה/לחצר או לכניסה לבית600-1,000 ש“ח
מחיר בניית נדנדה מעץ מלא עבור הילדים או המבוגרים (זו יכולה להיות נדנדת ספסל/נדנדת משחק)1,200-1,800 ש“ח לא כולל התקנה
מחיר בניית דק לגינה או לחצר 270-400 ש“ח
מחיר בניית במה עשויה עץ מלא או שילוב של עץ עם חומרים אחרים לגינה או לחצר1,200-2,500 ש“ח
מחיר בניית גדר עשויה עץ או במבוק לגינה או לחצר עם או ללא שער 150-300 ש“ח
אהבתם? שתפו פוסט זה!