חיפוי קרמיקה על עץ

הקרמיקה הוא סוג של אריח עשוי חרסינה, והודות לתכונות המיוחדות שלו ומחירו הנמוך חומר זה הפך להיות מבוקש בישראל עבור ריצוף של מבנים. היתרון הבולט של אריחי הקרמיקה הוא העמידות הגבוהה במיוחד למים, ולכן חיפוי מסוג זה מיושם לרוב בחדרים רטובים הקיימים במבנים כמו חדרי רחצה, שירותים, חדרי שירות, מרפסות ומטבחים.

בעיצוב המודרני של היום קיים ביקוש הולך וגובר לשילוב אלמנטים חמים ורגועים במאפייני הבית, ולכן ניתן לראות כיצד מראה העץ תופס חלק נכבד ממראה ועיצוב הבית, כיוון שלעץ יש מראה חם וכפרי המאפשר להכניס את הטבע אל החללים הפנימיים של הבית. לכן אם אתם מחפשים אחר חיפוי לרצפה שיהיה איכותי, עמיד וגם יעניק מראה עיצובי באווירה ביתית נעימה – כדאי שתכירו את היתרונות של חיפוי קרמיקה על עץ.

מה היתרונות של חיפוי קרמיקה?

כאמור, אריחי הקרמיקה נחשבים לאריחים עמידים וזולים ולכן הם משמשים לחיפוי של קירות ורצפות במבנים. ניתן לבחור סוגים שונים של אריחי קרמיקה כאלו עמידים יותר ופחות, וכן גם לשלב סגנונות עיצוב מגוונים ומיוחדים שיתאימו לעיצוב הכולל של הבית. כיוון שהקרמיקה היא חומר חזק ועמיד בפני מפגעים שונים, ישנם מבנים שמחופים באריחי קרמיקה עם חיפוי בחוזק גבוה כך שהם עמידיםאריחי הקרמיקה נחשבים לאריחים עמידים וזולים ולכן הם משמשים לחיפוי של קירות ורצפות במבנים במיוחד לכל תנאי מזג האוויר.

כשרוצים לרענן ולשדרג את המראה הבית, וגם להפוך את החללים המרכזיים בבית לפונקציונליים ונוחים יותר עבור הדיירים, לרוב עולה הצורך בהחלפה של אריחי הריצוף הקיימים במבנה. כך ניתן להחליף את הריצוף המיושן והשחוק עם אריחי קרמיקה איכותיים, ולבחור סגנונות עיצוב מיוחדים ודקורטיביים שיתאימו לקונספט העיצוב שיש במבנה.

חיפוי קרמיקה על עץ – כיצד זה אפשרי?

ריצוף עמיד ואיכותי צריך להיות חזק מספיק, ולכן עבור רבים עולה הצורך לשמור על ריצוף העץ הקיים בביתם באמצעות יישום חיפוי קרמיקה על עץ. חיפוי כזה יוכל לשמר את לוחות העץ המשמשים כריצוף, אך האם ניתן לבצע חיפוי שכזה בצורה פרקטית ושימושית? לרוב יישום של חיפוי קרמיקה על גבי משטח עץ יהיה כרוך בהתמחות ומקצועיות רבה, וכן שימוש בחומרי עיגון והדבקה מיוחדים וחזקים כדי שמצד אחד ריצוף העץ לא ייפגע, ומצד השני אריחי הקרמיקה יישארו במקומם וישמשו כמשטח ריצוף איכותי.

מורכבות התהליך מעלה את האפשרות לפתרון אחר ויעיל יותר של חיפוי עם קרמיקה דמוי עץ, כך שניתן להשיג גם מראה חמים ודקורטיבי לרצפת הבית וגם ליהנות מריצוף עמיד ואיכותי ללא חשש מפגיעה בעץ הטבעי.

חיפוי קרמיקה עם אריחים דמויי עץ

כדי להשיג לריצוף מראה חמים, אלגנטי ונעים יותר ניתן להוסיף אלמנטים מעץ שיעצימו את המראה הטבעי והמרגיע שהעץ מקנה. לשםלשמור על ריצוף העץ הקיים בביתם באמצעות יישום חיפוי קרמיקה על עץ כך ניתן ליישם חיפוי קרמיקה העשוי מאריחים דמויי עץ, וכך ליהנות גם מאיכות ועמידות הקרמיקה וגם מהיופי והדקורטיביות שיש למראה העץ. באמצעות חיפוי קרמיקה על עץ אפשר להשיג אפקט דומה למראה של ריצוף עשוי עץ טבעי, כך שרצפת הבית תראה כאילו עשויה פרקט כשלמעשה מדובר על אריחי קרמיקה איכותיים וחזקים יותר לעומת הפרקט.

בנוסף, אריחי הקרמיקה דמויי העץ אינם ישמיעו רעשים ונקישות כאשר דורכים עליהם, דבר המאפיין את הרצפות העשויים עץ טבעי או פרקט. גם העלויות של אריחים כאלו יהיה זול יותר לעומת ריצף מעץ, כיוון שאריחי קרמיקה הינם זולים לייצור ולכן מחירם נמוך לעומת תהליכי ייצור ועיבוד של לוחות ומשטחי עץ.

חיפוי קרמיקה על רצפות – מראה אלגנטי ודקורטיבי לכל חללי הבית

מראה העץ מקנה תחושה חמימה, ביתית ונעימה יותר בכל מקום בו הוא נמצא, ממש כפי התחושות שהטבע מעלה בכל אד שמטיילבאמצעות חיפוי קרמיקה על עץ אפשר להשיג אפקט דומה למראה של ריצוף עשוי עץ טבעי, להנאתו בטבע. נוסף לתחושות הנעימות והמרגיעות שאריחי הקרמיקה דמויי העץ יעניקו לרצפת הבית, מראה העץ האלגנטי יוכל להשתלב בצורה מושלמת עם כל סגנון עיצובי שקיים בבית, במיוחד בעיצוב המודרני של היום בו ניתן לראות שילוב של צבעים כהים ודרמטיים בחללים המרכזיים בבית.

צבע העץ יוכל לעדן את המראה המונוכרומטי של קשת הגוונים שקיימת בעיצוב הבית, וכך לקשר בצורה טובה יותר בין העיצוב החיצוני והפנימי של הבית. כיוון שאריחי הקרמיקה עמידים במיוחד, ניתן לשלב את הריצוף דמויי עץ גם ברצפות של החדרים הרטובים בבית כמו חדרי רחצה, חדרי שירותים, מטבחים וחדרי שירות.

חיפוי קרמיקה על קירות להשגת יופי ופרקטיות במבנה

נוסף ליישום על גבי הרצפה, אריחי קרמיקה מושלמים גם לשימוש כחיפוי של קירות שונים בבית. אריחי הקרמיקה קלים לניקוי ותחזוקה, ולכן הבחירה בהם לחיפוי של חדרים רטובים כמו מטבחים וחדרי רחצה מאפשרת תחזוקה פשוטה ונוחה יותר. במידה ובוחרים ליישם אריחי קרמיקה במראה עץ על גבי קירות המבנה, ניתן להשיג בכך את המראה החמים והביתי שהעץ מעניק כמו מראה של בקתה עשויה מעץ.

בשונה מעץ טבעי, אריחי הקרמיקה במראה עץ יהיו פרקטיים יותר לשימוש כיוון שהם עמידים בפני מים, לחות, חום ומפגעים אחרים.

מחירון ארונות מטבח עשויים עץ או דמוי עץ

סוג הארוןפירוט, יתרונות, חסרונותטווח מחירים
מחיר ארונות עץ מטבח המצופים בפורמייקה.. (המחיר הוא למטר).הפורמייקה נחשב לחומר סופר עמיד וחזק לאורך זמן. קל מאוד לנקות אותו, הוא עמיד נגד כתמים ואם רוצים אפשר גם להדפיס עליו הדפסה בהתאמה אישית בשלל סגנונות. 1,100-1,800 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח מצופים בצבע בתנור. (המחיר הוא למטר).סוג ארונות זה מאפשר לצבוע ארונות בכל צבע שרוצים וכך להתאים את הארונות לסגנון העיצובי שמשתלב עם המטבח שלכם. הצבע מתבצע בשיטת ההתזה ומעניק לארונות מראה יוקרתי וייחודי. 1,500-2,300 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח מצופים פולימר חלק. (המחיר הוא למטר).מתאים למטבחים כפריים. 1,500-2,500 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח מצופים פולימר חרוט. (המחיר הוא למטר). מתאים למי שמחפש להעניק למטבח מראה יוקרתי.1,800-2,600 ש“ח
מחיר ארונות עץ מסוג קלפה למטבח.מחיר גודל סטנדרט - 120 מ‘ X 40 ס“מ. עבור ארונות גדולים יותר, המחיר עולה. מתאים למי שמחפש ליצור מגנון טריקה שקטה. פתיחה קלה ונוחה. 1,300-6,000 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח בשילוב ציפוי פורניר סטנדרט. (המחיר הוא למטר).הציפוי מתבצע מעץ אלון או מעץ מייפל. מתאים למי שמחפש את המראה והסגנון אותם מעניקים עצים מלאים. 2,000-3,000 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח בשילוב ציפוי פורניר יוקרתי. (המחיר הוא למטר).הציפוי מתבצע מעץ טיק או אגוז הנחשבים לעצים מאוד יוקרתיים וייחודיים, מה שמוסיף יוקרה למטבח. 2,000-4,000 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח המצופים בזכוכית מחוסמת. (המחיר הוא למטר)מראה מודרני, קל לתחזוקה וניקיון, נשמר לאורך זמן. חשוב לבחור בזכוכית איכותית נגד סריטות. 2,000-4,000 ש“ח

מחירון ועלויות עבור מדרגות עץ

סוג המדרגות טווח מחיר למטר
מחיר מדרגות עץ אלון לבן120-160 ש“ח
מחיר מדרגות עץ אלון אמריקאי טבעי130-180 ש“ח
מחיר מדרגות עץ ספלי140-200 ש“ח
מחיר מדרגות בחיפוי עץ אלון90-130 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מבוקע120-160 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מאגוז אפריקאי140-180 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מהגוני150-170 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ דובדבן150-170 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ טיק380-500 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ אירוקו170-300 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ איפאה170-190 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ אגוז אמריקאי190-220 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ גושני220-400 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מרחפות130-200 ש“ח
מחיר מדרגות עץ תלויות 130-200 ש“ח

מחירון בניית צימרים מחירון בניית מחסנים

פרויקט בניה מעץטווח מחירים
מחיר בניית צימר - המחיר אינו כולל תכנון אדריכלי, עיצוב וכדומה, אלא בנייה נטו2,800-6,000 ש“ח למ“ר
מחיר בניית קומה שנייה/קומת גלריה מעץ2,800-4,000 ש“ח למ“ר
מחיר בניית צימר 200 מ“ר כולל מרפסת3,000-7,000 למ“ר
מחיר בניית מחסן עבור החצר או הגינה עשויה עץ מלא4,000-8,000 ש“ח

מחירון עבודות עץ לחצר, לגינה או לבית

סוג העבודה / פרויקטטווח מחירים למ“ר
מחיר בניית ספסל עץ לגינה/לחצר או לכניסה לבית600-1,000 ש“ח
מחיר בניית נדנדה מעץ מלא עבור הילדים או המבוגרים (זו יכולה להיות נדנדת ספסל/נדנדת משחק)1,200-1,800 ש“ח לא כולל התקנה
מחיר בניית דק לגינה או לחצר 270-400 ש“ח
מחיר בניית במה עשויה עץ מלא או שילוב של עץ עם חומרים אחרים לגינה או לחצר1,200-2,500 ש“ח
מחיר בניית גדר עשויה עץ או במבוק לגינה או לחצר עם או ללא שער 150-300 ש“ח
אהבתם? שתפו פוסט זה!