סגנונות מדהימים של ריצוף דמוי עץ לבית

אין בכלל ספק כי אחד הדברים שהכי משפיעים על הסגנון העיצובי, על האווירה הסופית שתתקבל בתוך הבית שלנו ועל המראה שלו זה כמובן הריצוף. יש היום בשוק כל כך הרבה סוגים של ריצופים החל משיש יוקרתי, דרך פרקט עץ מלא, בטון מוחלק, רצפת קרמיקה ועד ריצוף דמוי עץ לבית. בשנים האחרונות חלה עלייה של ממש בכמות האנשים שבוחרים דווקא בריצוף עץ לבית על פני ריצופים אחרים, גם מבחינה פרקטית וגם מבחינה עיצובית. ריצוף דמוי עץ לבית בעצם מעניק לנו את המראה המושלם של העץ האותנטי, החם, הכפרי, אבל מבלי שנצטרך לבצע את כל תהליכי התחזוקה בו, בין אם זה שיוף של העץ אחת לכמה שנים, שימון שלו, בין אם זה צביעה של הפרקט או טיפול בפרקט נגד מזיקים. הריצוף עמיד למים, לרטיבות, ללחות, לשמש ישירה ולכן הוא מתאים לבתים שבהם רוצים להשקיע בריצוף לטווח ארוך מבלי להיות עסוקים בתהליכי תחזוקה כאלה ואחרים.

ריצוף דמוי עץ לבית

סוגים וסגנונות של ריצוף דמוי עץ לבית

יש כמה אפשרויות של ריצוף דמוי עץ לבית בסגנונות מדהימים, קלים להתקנה, ועם תחזוקה מינימלית. לכן, אם אתם מחפשים רצפת עץ שמתאימה לכל אחד מהתיאורים האלו, בואו נעבור רגע על כמה מהאפשרויות והצבעים הטובים ביותר של ריצוף דמוי עץ לבית, על מנת שתוכלו לבחור גם את הסגנון המתאים וגם את הפונקציונליות הראויה.

ויניל יוקרתי

ויניל יוקרתי הוא חלופה מדהימה. השכבה העליונה האולטרה ריאליסטית שלו מודפסת להצגת עץ קשיח ומכוסה בשכבת הגנה שקופה מעל. יצרן פתרונות ריצוף דמוי עץ לבית מציע ויניל יוקרתי עם שכבת מרקם שאפילו מחקה את המראה של עץ על מנת להפוך אותו למציאותי. ויניל יוקרתי הוא גם חומר עמיד מאוד וזמין במחיר סביר, מה שהופך אותו לאחת החלופות הטובות ביותר למראה עץ בשוק. וכשזה מגיע למגוון צבעים, ויניל יוקרתי מספק גם מגוון גדול של אפשרויות לבחירה מגוונים בהירים עד כהים.

אריחים דמויי עץ מנצחים

כן. היום ניתן להשיג את המראה של פרקט בתוספת התפקוד של אריחים. סגנון זה מושלם לחדרי אמבטיה ומטבחים, שם הלחות היא בהחלט שיקול עיקרי. ריצוף דמוי עץ לבית מאפשר לכם לשמור על סגנונות הפרקט שלכם בעיצוב עקבי בכל הבית, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת עמידה בפני כתמים. חוץ מזה, החומר עמיד, זול וקל להתקנה, ואם אתם לוקחים בחשבון בחירה של ריצוף דמוי עץ פנימי לעומת חיצוני, כדאי שתיקחו בחשבון גם אריחים דמויי עץ.

רגע, ומה עם למינציה?

למינציה היא אחת החלופות החסכוניות ביותר לפרקט. סגנון זה עבר כברת דרך מאז הוצג לראשונה, עם ריצוף דמוי עץ לבית. יצרן למינציה מפתח את הסגנונות שלו כך שיהיו להם מראה עץ קשיח, מה שמעניק לכם את האסתטיקה המדויקת שאם צריכים בעלויות משתלמות. הודות לציפוי המגן השקוף של החומר, הוא עמיד מאוד.

עיצוב שנראה ומתפקד כמו עץ

המרחב הרחב של הסגנונות, האריחים, למינציה וויניל יוקרתי מציעים את הסגנונות המושלמים ורמת העמידות הדרושים לבית שלכם, כך שתוכלו ליהנות מכל היתרונות של הפרקט, בתוספת ביצועים שלא ניתן להשיג משום חומר אחר.

 

מחיר ריצוף דמוי עץ לבית

פרויקט ריצוף דמוי עץ לבית, לשטח של 250 מטרים מרובעים, עשוי להגיע עד 14,550 ₪. הדבקה של אריחי גרניט פורצלן דמוי פרקט על ידי קבלן שיפוצים מאפשר לכם הנאה מעיצוב של רצפות בסגנונות טבעיים מודרניים. בשני האחרונות אריחי קרמיקה דמוי פרקט הפכו לסגנונות העיצוב הכי פופולריים, בזכות הדימוי המושלם לחומרי עץ שונים, שמיוצרים מחומרים נוחים ביותר לתחזוקה וקלים להתקנה. כשזה מגיע לפרויקט ריצוף דמוי עץ לבית, המטרה היא ליצור מראה של פרקט, עם מגוון דגמים ואפשרויות, כך שהמחיר נקבע בהתאם לבחירת החומרים וגודל השטח הדרוש לריצוף.

טיפים לבחירת ריצוף דמוי עץ לבית

  • בחרו את הריצוף לקראת הסוף, אחרי שהבנתם את הסגנון והאווירה שאתם רוצים ליצור.
  • התאימו את גודל הריצוף לגודל החלל, באמצעות ריצוף מתאים ניתן ליצור תחושה של מרחב ואור.
  • אל תתפשרו על בעל מקצוע עם ניסיון רב שנים בתחום הריצוף.
  • בדקו אילו תהליכי תחזוקה מותרים לפי סוג הריצוף שבחרתם!

אם אתם מעוניינים לעצב את הבית עם אריחי ריצוף דמוי עץ, הבחירה שלכם נכונה וזאת משום שלריצוף דמוי עץ יש מגוון של יתרונות גם בהיבט העיצובי, וגם בהיבט הפרקטי. אריחים עם מראה של עץ הם נהדרים! הם מציעים שפע של יתרונות ואם אתם משווים אותם לרצפות עץ אמיתיות, תגלו שאריחים דמויי עץ מספקים לכם את הטוב משני העולמות: היופי של הפרקט, בתוספת העמידות של האריחים למים. זהו מצב שיש בו רק מנצחים. הרי כאשר בוחרים ברצפת פרקט עץ לתוך הבית או ברצפת דק לחלק החיצוני של הבית, פרט לעובדה שמדובר באחד המוצרים הכי מרהיבים שיש בהיבט העיצובי, מבחינה פרקטית, יש המון דברים שצריך לקחת בחשבון כמו עמידות, תחזוקה הכוללת שיוף ושימון או צבע, טיפול נגד מזיקים כמו טרמיטים הניזונים מחומר העץ ועוד. לכן, עם ריצוף דמוי עץ כלומר אריחי קרמיקה בעיצובים שונים מספק את המענה המושלם ואין צורך לבצע שום תחזוקה מיותרת. מיותר לציין שאם אתם שוקלים לרכוש ריצוף דמוי עץ, חשוב שתדעו איך לבחור נכון ולהבין ממה עשויים אריחים דמויי עץ, המותגים שמייצרים אותם, המחירים שלהם, אופן ההתקנה והיתרונות. מדריך זה מסייע בהחלטה אם שיטת ריצוף זו מתאימה לביתכם.

מה זה ריצוף דמוי עץ?

תאמינו או לא, ריצוף דמוי עץ מיוצר מאריחים מחומרים שונים שאינם עץ, אבל התוצאה הסופית היא רצפה שנראית כמו רצפת עץ. כן. זה לא מטורף כמו שזה נשמע. לפעמים שיטת ריצוף זו נקראת "אריחי קרמיקה במראה עץ", למרות שהריצוף עשוי לעתים קרובות מחרסינה. כך או אחרת, קיימים סוגי ריצוף דמוי עץ רבים, וסוגי אריחים רבים. אבל זהו המשטח היחיד שמשלב בין השניים. לפעמים שיטת ריצוף זו נקראת "אריחי גרגר עץ", "אירחי קרש עץ", או וריאציה אחרת, אבל כל המונחים האלה מתייחסים לאותו מוצר.

ממה עשוי ריצוף דמוי עץ?

ריצוף דמוי עץ הוא אפשרות ריצוף ידידותית לסביבה, מכיוון שהריצוף עשוי מקרמיקה או פורצלן. שני החומרים האלו עשויים מחמר שרוף, חומר טבעי לחלוטין. לאחר מכן הם מיוצרים עם ציפוי של גרגרי עץ ואטומים לעמידות, כך שאם אתם מחפשים אלטרנטיבה לריצוף עץ אמיתי, זוהי שיטה מצוינת לבחור בה.

אריחי קרמיקה במראה עץ – קרמיקה נוצרת כשחמר מיוצר בכבשן, והופך לחומר טבעי עמיד למים. אבל קיימים כמה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון כאשר אתם רוכשים סוגי אריחי ריצוף דמוי עץ שעשויים מחומרים קרמיים. השיקול הראשון הוא חוזק הריצוף. בעוד שקרמיקה היא חומר קשה, פורצלן הוא חומר קשה יותר.

ריצוף דמוי עץ מפורצלן – לפורצלן יש מוניטין של חומר שביר, אבל האמת היא שאריחי פורצלן נחשבים לסוגי הריצוף העמידים ביותר. הם בדרך כלל קשים, עמידים בפני שבבים ועמידים יותר למים בהשוואה לקרמיקה רגילה. פורצלן עשוי גם מחמר ומיוצר בכבשן כמו קרמיקה.

ההבדל היחיד בין השניים הוא שהחמר של חרסינה מעודן יותר, והוא נשרף בטמפרטורה גבוהה יותר. התוצאה היא ריצוף דמוי עץ צפוף, ועמיד יותר למים. רוב האריחים דמויי העץ שתמצאו עשויים מחרסינה ולא מקרמיקה רגילה. אבל מכיוון שפורצלן הוא סוג של קרמיקה, הוא נקרא לעתים קרובות, ניחשתם נכון, אריחי קרמיקה במראה עץ.

אילו צבעים ודפוסים זמינים לאריחים במראה עץ?

ריצוף דמוי עץ זמין במגוון צבעים, בדיוק כמו עץ אמיתי. חלק מהיצרנים מעצבים את הריצוף כך שייראה כמו מיני עץ קשיח ספציפי, ואחרים יוצרים דפוסי משלהם. סגנון העיצוב תלוי רק בהעדפות היצרן.

מחירון אריחים דמוי עץ

המחיר לאריחים דמוי עץ תלוי במגוון של משתנים כמו למשל גודל האריחים, סוג האריחים, הגוון שאתם בוחרים, החברה שתבצע עבורכם את השירות, הספק, הרצף, עד כמה עבודת התשתית מורכבת ליישום ועוד. המחיר נע בין 80-150 ש“ח למ“ר. חשוב מאוד לבחור בעל מקצוע המתמחה בריצוף בין אם מדובר בחלקים הפנימיים של הבית ובין אם בחלקים החיצוניים שלו. בחרו אדם עם המלצות, ניסיון בתחום שיספק לכם אחריות על העבודה ללא פשרות, משום שמדובר בתהליך סופר מורכב הדורש התייחסות לא רק לפן העיצובי, אלא גם לתהליכים כמו איטום מקצועי.

חיפוי עץ למטבח – התאמה מנצחת ובחירה מעולה!

כששוקלים מהלך לחיפוי חדר המטבח, האופציה של חיפוי עץ היא בדרך כלל לא הראשונה שעולה במוחנו, אם בכלל. חיפוי קרמיקה, זכוכית או אפילו חיפוי פולימרי, נראים מתאימים הרבה יותר, בשל קלות הניקוי שלהם והעמידות הגבוהה שלהם בתנאי חדר רטוב. מן הצד השני, חיפוי עץ למטבח הוא החיפוי היחיד שיהפוך את המטבח שלכם ליצירת אמנות, ממנה לא תרצו להיפרד אפילו לשנת הלילה. אבל איך משלבים חיפוי עשוי עץ בחדר רטוב כמו חדר המטבח ואיך הופכים אותו לקל לניקוי ועמיד בפני תנאי המטבח? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

חיפוי עץ למטבח – האם זה מתאים?

בעולם העיצוב, התאמה הוא מושג רחב מאוד, שכולל בתוכו שורה ארוכה של שיקולים על בסיסם ניתן להעריך את מידת ההתאמה או אי ההתאמה של פריט מסוים למרחב בו הוא מוצב. מבחינה אסתטית, חיפוי עץ למטבח הוא לא פחות מיצירת אמנות ולא תספקנה כל המילים בשורות אלה בכדי להעביר לכם את הערך שיכולה להעביר לכם תמונה אחת של מטבח מחופה עץ. יחד עם זאת, פרט לשיקול האסתטי, ישנם שיקולים שיש לקחת ובכל הקשור לחדר המטבח, השיקולים הם די ברורים. במחשבה ראשונה, הרעיון של חיפוי עץ בחדר המטבח נשמע כמו רעיון קצת לא מתאים, שכן חדר המטבח הוא חדר רטוב, המון מים, אדי שמן בישול, לכלוך לפרקים וכן הלאה – אלמנטים שלא הולכים יד ביד עם עץ. באותה מחשבה ראשונה, חיפוי עשוי עץ עלול להישחק ולהיהרס בתוך זמן קצר בתנאי המטבח ויכול גם לפגוע בתחושת הניקיון ובניקיון בפועל של חדר המטבח. אלא שעם הפתרונות הקיימים היום, תוכלו להתקין כל סוג של חיפוי עץ בחדר המטבח שלכם וליהנות ממשטח קל מאוד לניקוי ועמיד מאוד בכל תנאי המטבח.

 

טיפול ועיבוד עץ לחיפוי חדרים רטובים

אחת הבעיות המרכזיות עם עץ בחדרים רטובים היא, שהעץ סופג את הלחות באוויר ולאט לאט מייצר בתוכו עובש, שגם הורס את העץ מבפנים וגם יוצר תחושת מחנק באוויר. חיפוי כזה בחדר האמבטיה עשוי בהחלט להיות מהלך קצת קיצוני, אם כי ישנה גם אפשרות כזאת. חדר המטבח, לעומת זאת, על אף שהוא נחשב לחדר רטוב, מידת ה"רטיבות" של חדר זה היא נמוכה יותר משמעותית מאשר בחדר האמבטיה ועם עיבוד נכון של העץ, ניתן להפוך אותו לחסין לחלוטין בפני פגעי המטבח. עיבוד העץ המשמש לצורך חיפוי עץ למטבח כולל בתוכו בחירה נכונה של סוג העץ, ייבוש נכון של העץ והותרת אחוזי לחות נמוכים בתוך העץ, איטום העץ באמצעות חומרים פולימריים החודרים לתוך סיבי העץ ואוטמים אותו מבפנים ולבסוף, עיטוף של העץ כולו בציפוי פולימרי, שמבודד אותו לחלוטין מתנאי הסביבה. בנוסף לכך, ציפוי זה הופך את העץ לקל מאוד לניקוי ועם מטלית לחה תוכלו לנקות את חיפוי העץ באותה קלות בה מנקים חיפוי קרמיקה סטנדרטי.

 

בחירת עיצוב ייעודי למטבח

בניגוד לערכים שאנחנו מצפים מחיפוי עץ בחדר הסלון למשל, חיפוי עץ למטבח לאו דווקא מיועד להעניק לנו את המראה הכפרי, החמים והנעים לו אנו מצפים בחדר הסלון. מצד שני, אם זה מה שאתם מחפשים לחדר המטבח הזה, תוכלו למצוא מבחר עצום של עיצובים כפריים בגוני ומרקמי עץ אותנטיים לחיפוי עשוי עץ לחדר המטבח. אחרי שאמרנו את זה, האופציה של חיפוי עץ למטבח כוללת בתוכה אפשרויות רבות נוספות לרבות שימוש בגוני יסוד, גוונים אטומים וחלקים, שילובי גוונים כהים, בהירים וכפריים או כל מודל עיצובי אחר שהייתם רוצים ליישם בחדר המטבח שלכם. מן הסתם, כל בחירת חיפוי עץ למטבח, צריכה ללכת יד ביד עם העיצוב הכולל של המטבח וזה אומר ארונות מטבח, משטח שיש ואפילו אלמנטים מרחביים כמו חלונות המטבח, תאורה, שולחן אוכל, דלפק וכן הלאה. מה שחשוב לדעת הוא, שבפניכם עומדות אינספור אפשרויות לעצב את המטבח שלכם על פי טעמכם ובהתאמה מלאה לעיצוב הכולל של הבית, גם ובעיקר באמצעות חיפוי עץ.

 

שילוב חיפויים למטבח

אחת האופציות המיושמות לא מעט בקטגוריה של חיפוי עץ למטבח היא האופציה של שילוב חיפויים. שילוב חיפויים, משמעותו שימוש במספר שכבות חיפוי, כשלכל שכבה יש את התפקיד שלה. כך למשל, את מרבית קירות המטבח תוכלו לחפות בחיפוי עץ אותנטי לפי בחירתכם, בעוד שאת קיר שיש המטבח, תוכלו לכפות באותו חיפוי עץ ועל גביו שכבת חיפוי נוספת עשויה זכוכית או פולימר שקוף. בצורה זו, תוכלו ליישם חיפוי בעל אסתטיקה אחידה בכל שטח המטבח במקביל להענקת הגנה מקסימלית לחיפוי בקיר "הרגיש" ביותר בו. כדי לעשות את הדברים נכון ולהשלים את משימת חיפוי המטבח שלכם בצורה הטובה והנכונה ביותר, מומלץ לעבוד תמיד עם מומחים בחיפויי עץ ובמיוחד כאלה, שיכולים להציג לכם רקורד עשיר בחיפוי חדרי מטבח באמצעות חיפויי עץ וחיפויים משולבים בשלל עיצובים ועבור כל סגנונות העיצוב.

עץ חיפוי קירות חוץ מחיר – מה חשוב לדעת

תהליך עיצוב הבית כולל בתוכו אינספור שלבים קטנים וגדולים, בין אם מדובר על תהליך עיצוב של חלל שלם כמו מטבח או חדר שינה ובין אם מדובר על תהליך מינורי של עיצוב פינה או חלק מסוים בחלל מרכזי בבית. כדי שכל מרכיבי העיצוב בבית יתחברו אחד לשני, יש לשמור על קו עיצובי אחיד בין כל החללים בבית ולשמור על חשיבה פונקציונלית ואסתטית כאחד.

לכן בתים ומשפחות רבות הנתקלות בלבטים בנוגע להעצמת המראה העיצובי של הבית, מחליטים בסופו של דבר על שילוב של חיפוי עץ בקירות הפנימיים או החיצוניים של הבית. חיפוי קירות בעץ היא אפשרות פופולרית המתכתבת עם טרנד העיצוב של היום, וכדי שתוכלו להבין האם הטרנד הזה יכול להתאים גם לביתכם – ריכזנו במאמר הנוכחי את כל הפרטים שכדאי לדעת בנושא עץ חיפוי קירות חוץ מחיר.

 

חיפוי קירות בעץ – מה המשמעות בכך?

למרות שנשמע כי מדובר על תהליך מורכב במיוחד, חיפוי קירות הוא למעשה הליך עיצובי משלים למראה הכולל של הבית. יש לזכור כי חיפוי קירות מתייחס לציפוי שנעשה על גבי קיר קיים ולא בנייה של קיר חדש, ולכן זהו למעשה תהליך פשוט יחסית זאת בהנחה והוא מבוצע על ידי בעל מקצוע מוסמך כמו נגר מיומן.

ניתן לבחור לשלב חיפוי עץ בקיר פנימי שיבלוט וימשוך את העין כבר במבט ראשוני, או לחילופין לשלב חיפוי עץ בקיר שישלים את הגוונים הקיימים בבית ויעניק אווירה חמימה ונעימה בכל החלל. האפשרויות של חיפוי קירות חוץ ופנים בעץ הן אינסופיות, כך שכל אחד יכול לבחור את ההעדפה העיצובית שלו בחיפוי הקיר ולסמוך על הנגר שיוציא לפועל את התוכנית העיצובית.

 

אילו יתרונות יש לחיפוי קירות עם עץ?

כאמור, שילוב של חיפוי קיר בבית יכול להתאים לכל העדפה וסגנון עיצובי, כיוון שהאפשרויות הן רבות ומגוונות אם מדובר על גוונים כהים, רכים, מבריקים או טבעיים וכן הצורות שניתן לעשות על גבי הקיר מגוונות גם הן. נוסף להיצע הרחב של העיצובים שניתן להתאים לקיר, חיפוי קירות בעץ יוכל להשתלב בצורה מושלמת עם המראה הכולל של הבית ולתרום לאווירה בו, כך שאם בתים מעוצבים בסגנון כפרי עם רהיטים מותאמים לסגנון זה – הוספה של קיר מרכזי מחופה עץ ישדרג בצורה משמעותית את המראה העיצובי.

יתרון נוסף ומשמעותי של חיפוי קיר בעץ נוגע ליכולת הבידוד של הקיר, בין אם מדובר על חיפוי פנימי או חיצוני שהותקן. הוספה של שכבת חיפוי מעץ תתרום לרמת הבידוד של הקירות הרלוונטיים, וכן גם תאפשר להסתיר חורים, חריצים ופגמים אחרים המשפיעים על המראה היפה של הקיר.

 

חיפוי קירות עם עץ מלא

אחד מהסוגים של חיפוי קיר בעץ הוא חיפוי עם משטחי עץ מלא, שאלו לוחות עץ טבעיים שסותתו מהעץ על פי הגודל, צורה והתאמה שנבחרה לחיפוי הקיר. חיפוי קיר מעץ מלא נחשב לחיפוי עמיד ואיכותי הרבה יותר, כיוון שמדובר על שכבת חיפוי עבה שתוכל להיות עמידה גם בתנאי סביבה חיצוניים. חיפוי מסוג זה נעשה בדרך כלל מעצים מסוג אורן או ארז, שאלו עצים חזקים ועמידים בתנאי חוץ ומעניקים מראה חם ומיוחד בחללים פנימיים.

חיפוי קירות עם ציפוי עץ

אפשרות נוספת לחיפוי קירות בעץ היא חיפוי עם ציפוי עשוי מעץ. סוג חיפוי זה איננו נעשה כולו מעץ טבעי, אלא רק שכבה דקה של החיפוי עשויה עץ. לכן חיפוי עם ציפוי עץ כולל חיפוי בשתי שכבות – שכבה אחת עשויה מחומר סינטטי שהוא מוצמד אל הקיר, והשכבה השנייה היא השכבה העשויה ציפוי עץ והיא זו הנראית לעין על גבי הקיר.

 

חיפוי קירות חוץ מחיר ועלויות כלליות

כיוון שההבדלים בין סוגי החיפויים הם משמעותיים, כדאי לבחור את סוג החיפוי האידיאלי ביותר לביתכם. ניתן לומר כי ההבדל המשמעותי הקיים בין חיפוי עץ מלא לחיפוי ציפוי עץ הוא במחיר, כיוון שחיפוי בעץ מלא יקר הרבה יותר לעומת חיפוי עם ציפוי שאינו כולל שימוש משמעותי בחומר הגלם הטבעי. העלות הממוצעת של חיפוי קיר מציפוי עץ תהיה 800-1500 ₪ לכל מ"ר, ואילו העלות של חיפוי מעץ מלא תהיה 1300-2000 ₪ למ"ר.

האם יש הבדל בין חיפוי קירות חוץ לקירות פנים?

כשבוחרים לחפות את קירות הפנים או החוץ בבית, חשוב להתאים את סוג ואיכות החיפוי לתנאים הסביבתיים הקיימים השטח, כיוון שהבדל נוסף בין השניים נוגע לעמידות של כל סוג חיפוי, כאשר חיפוי מעץ מלא הינו עמיד ואיכותי יותר לעומת חיפוי עם ציפוי עץ המעניק בעיקר מראה דקורטיבי.

לכן במקרה של חיפוי קירות חוץ ההמלצה היא לבחור בחיפוי העשוי עץ מלא, כיוון שזהו חומר גלם העמיד לאקלים ומזיקים הנמצאים בחוץ. לעומת זאת קירות פנים בהם מיושם חיפוי עץ, ניתן יהיה לחסוך בעלויות ולבחור בחיפוי עם ציפוי עץ המקנה מראה דקורטיבי כיוון שלא קיימים בתוך חללי הבית תנאי אקלים קיצוניים משתנים כפי שיש מחוץ לבית.

ראו גם: ריצוף דמוי עץ לגינה | התקנת ריצוף עץ

מחירון ארונות מטבח עשויים עץ או דמוי עץ

סוג הארוןפירוט, יתרונות, חסרונותטווח מחירים
מחיר ארונות עץ מטבח המצופים בפורמייקה.. (המחיר הוא למטר).הפורמייקה נחשב לחומר סופר עמיד וחזק לאורך זמן. קל מאוד לנקות אותו, הוא עמיד נגד כתמים ואם רוצים אפשר גם להדפיס עליו הדפסה בהתאמה אישית בשלל סגנונות. 1,100-1,800 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח מצופים בצבע בתנור. (המחיר הוא למטר).סוג ארונות זה מאפשר לצבוע ארונות בכל צבע שרוצים וכך להתאים את הארונות לסגנון העיצובי שמשתלב עם המטבח שלכם. הצבע מתבצע בשיטת ההתזה ומעניק לארונות מראה יוקרתי וייחודי. 1,500-2,300 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח מצופים פולימר חלק. (המחיר הוא למטר).מתאים למטבחים כפריים. 1,500-2,500 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח מצופים פולימר חרוט. (המחיר הוא למטר). מתאים למי שמחפש להעניק למטבח מראה יוקרתי.1,800-2,600 ש“ח
מחיר ארונות עץ מסוג קלפה למטבח.מחיר גודל סטנדרט - 120 מ‘ X 40 ס“מ. עבור ארונות גדולים יותר, המחיר עולה. מתאים למי שמחפש ליצור מגנון טריקה שקטה. פתיחה קלה ונוחה. 1,300-6,000 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח בשילוב ציפוי פורניר סטנדרט. (המחיר הוא למטר).הציפוי מתבצע מעץ אלון או מעץ מייפל. מתאים למי שמחפש את המראה והסגנון אותם מעניקים עצים מלאים. 2,000-3,000 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח בשילוב ציפוי פורניר יוקרתי. (המחיר הוא למטר).הציפוי מתבצע מעץ טיק או אגוז הנחשבים לעצים מאוד יוקרתיים וייחודיים, מה שמוסיף יוקרה למטבח. 2,000-4,000 ש“ח
מחיר ארונות עץ מטבח המצופים בזכוכית מחוסמת. (המחיר הוא למטר)מראה מודרני, קל לתחזוקה וניקיון, נשמר לאורך זמן. חשוב לבחור בזכוכית איכותית נגד סריטות. 2,000-4,000 ש“ח

מחירון ועלויות עבור מדרגות עץ

סוג המדרגות טווח מחיר למטר
מחיר מדרגות עץ אלון לבן120-160 ש“ח
מחיר מדרגות עץ אלון אמריקאי טבעי130-180 ש“ח
מחיר מדרגות עץ ספלי140-200 ש“ח
מחיר מדרגות בחיפוי עץ אלון90-130 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מבוקע120-160 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מאגוז אפריקאי140-180 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מהגוני150-170 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ דובדבן150-170 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ טיק380-500 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ אירוקו170-300 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ איפאה170-190 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ אגוז אמריקאי190-220 ש“ח
מחיר מדרגות מעץ גושני220-400 ש“ח
מחיר מדרגות עץ מרחפות130-200 ש“ח
מחיר מדרגות עץ תלויות 130-200 ש“ח

מחירון בניית צימרים מחירון בניית מחסנים

פרויקט בניה מעץטווח מחירים
מחיר בניית צימר - המחיר אינו כולל תכנון אדריכלי, עיצוב וכדומה, אלא בנייה נטו2,800-6,000 ש“ח למ“ר
מחיר בניית קומה שנייה/קומת גלריה מעץ2,800-4,000 ש“ח למ“ר
מחיר בניית צימר 200 מ“ר כולל מרפסת3,000-7,000 למ“ר
מחיר בניית מחסן עבור החצר או הגינה עשויה עץ מלא4,000-8,000 ש“ח

מחירון עבודות עץ לחצר, לגינה או לבית

סוג העבודה / פרויקטטווח מחירים למ“ר
מחיר בניית ספסל עץ לגינה/לחצר או לכניסה לבית600-1,000 ש“ח
מחיר בניית נדנדה מעץ מלא עבור הילדים או המבוגרים (זו יכולה להיות נדנדת ספסל/נדנדת משחק)1,200-1,800 ש“ח לא כולל התקנה
מחיר בניית דק לגינה או לחצר 270-400 ש“ח
מחיר בניית במה עשויה עץ מלא או שילוב של עץ עם חומרים אחרים לגינה או לחצר1,200-2,500 ש“ח
מחיר בניית גדר עשויה עץ או במבוק לגינה או לחצר עם או ללא שער 150-300 ש“ח
אהבתם? שתפו פוסט זה!